Autor Wątek: Polonez Caro 1.6 16V '96  (Przeczytany 11788 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Polonez Caro 1.6 16V '96
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 04, 2015, 21:00:14 pm »

Offline Tales

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1307
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6GLE
Większy rarytas to fabryczny atu z 1.8 rovera + klimatyzacja i inne bajery ;)
A gdzie go można zobaczyć??? :-)

Odp: Polonez Caro 1.6 16V '96
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 04, 2015, 21:42:14 pm »

Offline Przem

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 744
  • PN Atu 97r 1.8 GLI 16V L128
W częsciach go mozesz zobaczyc.

Odp: Polonez Caro 1.6 16V '96
« Odpowiedź #22 dnia: Styczeń 04, 2015, 22:29:33 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
fabryczne 1.6 nie mialy takich podrobionych naklejek na klapie - mialy albo przerabiane z ohv ,albo nie mialy oznaczen wcale
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez Caro 1.6 16V '96
« Odpowiedź #23 dnia: Styczeń 05, 2015, 12:04:34 pm »

Offline JohnyWalker

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 258
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, PF 125p, 126p
A tu byś się jeszcze zdziwił KGB. Ta na klapie to istotnie współczesna produkcja, bo to w końcu wiejski zlep, ale mam wizualnie taką samą, tyle że... kupioną lata temu.
Fiat 125p 1987- w budowie (trwale); Fiat 125p 1500 1978; Caro VVC 1996; Atu+ 1.8 - w przebudowie (też wiecznie); Caro 1.5 1994; Fiat 126 BIS- ; Caro 1.4 16V 1994, Truck 1.9 2003

Odp: Polonez Caro 1.6 16V '96
« Odpowiedź #24 dnia: Styczeń 05, 2015, 16:35:58 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
a nie pamietasz,jaka byla w reklamie ATU ?
telewizory nie duze (jak teraz) ostrosc obrazu taka sobie ,a jakos sie rzucala w oczy,ze cos z tym 16v nie tak jak zawsze,
nie moge namierzyc tej reklamy na youtube ,chociaz od kilku lat czasami szukam - moze nikt jej nie umiescil

fabryczne rovery 1.6 jakie widzialem w salonie nie mialy naklejek,ale jeden to byla pokazowka
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez Caro 1.6 16V '96
« Odpowiedź #25 dnia: Styczeń 05, 2015, 19:26:00 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3692
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak

Odp: Polonez Caro 1.6 16V '96
« Odpowiedź #26 dnia: Styczeń 05, 2015, 19:55:55 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
to caro, z opisu wynika,ze 1994
reklama wlasciwa,to reklama ATU z 1996 ,bo wtedy wprowadzili atu
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez Caro 1.6 16V '96
« Odpowiedź #27 dnia: Sierpień 03, 2020, 20:27:11 pm »

Offline JohnyWalker

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 258
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, PF 125p, 126p
Siema. Po pięciu latach niebytu, Caro powraca do ruchu., wart odnotować to wydarzenie :P Jak zazwyczaj w takich przypadkach, plan był jasny i klarowny, zapowiadało się trochę pracy, ale bez niespodzianek. Naturalnie wyszło inaczej. Samochód stał od wspomnianych pięciu lat bez silnika. Jeszcze wtedy zachciało mi się uruchomić w końcu VVC, ale temat musiał być wiele razy odkładany na później. Wreszcie, na początku roku zacząłem coś ruszać. Wyprodukowałem wiązkę dostosowaną do budy FSO, przeprowadzając od razu konwersję LPG na sekwencję. Przy tej okazji, dziękuję wszystkim, którzy podpowiedzieli co wrzucić. Niestety, potem zaczęły się schody. Dawno temu nabyłem silnik, który zapowiadał się bardzo dobrze. Dlatego też, mimo długich lat stania, wymieniłem tylko strategiczne elementy i do wozu. Niestety, jednostka okazała się dotknięta fatalizmem, cały czasy są z nią jakieś jaja :P Jeszcze nie miałem takiego silnika. Nawet groźby spuszczenia z wiaduktu okazują się nieskuteczne. Wyszły też atrakcje nietypowe, jak erozja wszystkich kabli od centralnego zamka i tym podobne numery. Ale koniec końców. Polonez jeździ. Poza silnikiem, lekkim modernizacjom podległy zawieszenie i hamulce. Z przodu wpadły heble 280 z fiata coupe, z tyłu 260 z alfy i spółki. Resory z tyłu to mix poloneza i Iveco, twrdość jest ok, ale muszę coś jeszcze pokombinować ze skokiem. Most to Fiat Argenta, przełożenie 4,1, przetworzony z bębnów na wspomnianą tarczową alfę. Do zrobienia jest jeszcze masa rzeczy, trzeba zrobić porządny wydech, poprawić silnik (...), ogarnąć budę, bo wynikło klika purchli, pomalować ramki i jeszcze w cholerę innych rzeczy. Docelowo przewiduję most z Volvo, który dzięki koledze ma już mocowania do FSO, ale to pewnie dopiero, gdy reszta będzie gotowa.

https://naforum.zapodaj.net/9a91703279cf.jpg.html
https://naforum.zapodaj.net/d5614b140284.jpg.html
https://naforum.zapodaj.net/6a8c520c63e1.jpg.html
« Ostatnia zmiana: Sierpień 03, 2020, 20:32:58 pm wysłana przez JohnyWalker »
Fiat 125p 1987- w budowie (trwale); Fiat 125p 1500 1978; Caro VVC 1996; Atu+ 1.8 - w przebudowie (też wiecznie); Caro 1.5 1994; Fiat 126 BIS- ; Caro 1.4 16V 1994, Truck 1.9 2003

Odp: Polonez Caro 1.6 16V '96
« Odpowiedź #28 dnia: Sierpień 03, 2020, 20:34:40 pm »

Offline Tales

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1307
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6GLE
Pokazałbyś zdjęcia tylnego zaiwszenia i hamulców?
Pompa hamulcowa jest seryjna? Jaka jest średnica tłoczków w zaciskach? Pedal nie leci mocno w dół?
« Ostatnia zmiana: Sierpień 03, 2020, 20:36:53 pm wysłana przez Tales »

Odp: Polonez Caro 1.6 16V '96
« Odpowiedź #29 dnia: Sierpień 03, 2020, 20:46:09 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5097
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
A Ty nie miałeś wcześniej czerwonego atu 1,8 rovera? Zmieniacie te auta jak rękawiczki i ciężko się połapać  :P Ten kolor, to taki, nazwijmy go, nieciekawy, ale jeśli to ma być jakiś sleeper, to jak najbardziej pasuje, taki niepozorny. Kolektor ssący bym prysnął jednak na czarno z błyszczącym logo VVC, jak w wersji 145.

Odp: Polonez Caro 1.6 16V '96
« Odpowiedź #30 dnia: Sierpień 03, 2020, 21:06:09 pm »

Offline JohnyWalker

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 258
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, PF 125p, 126p
Zrobię przy okazji. Nie pamiętam już po ile mają tłoczki (hamulce i most wjechały jeszcze pod koniec bytności 1.6), z przodu na pewno 50-pare, z tyłu nie są jakieś radykalnie większe od bendixa, mam gdzieś drugie, to sprawdzę. Ogólnie fabrycznie był lucas i pompa z serwem zostały, z zasilaniem tych hamulców nie ma najmniejszych problemów, skok pedału jest minimalny. W sumie trzeba uważać, jadąc pierwszy raz, bo można się zdziwić.
Atu jest do dzisiaj, tylko też częściowo rozgrzebane, stoi w garażu. Oprócz tego mam jeszcze dwa inne caro i trucka, tego akurat od niedawna  <uoee> Ja ten kolor akurat osobiście lubię. Pod maską jest obecnie kipisz, połowa rzeczy to prowizorka, trzeba to wszystko ogarnąć, ale najpierw musi chodzić jak trzeba, a z tym jest opornie :P
« Ostatnia zmiana: Sierpień 03, 2020, 21:08:18 pm wysłana przez JohnyWalker »
Fiat 125p 1987- w budowie (trwale); Fiat 125p 1500 1978; Caro VVC 1996; Atu+ 1.8 - w przebudowie (też wiecznie); Caro 1.5 1994; Fiat 126 BIS- ; Caro 1.4 16V 1994, Truck 1.9 2003

Odp: Polonez Caro 1.6 16V '96
« Odpowiedź #31 dnia: Sierpień 11, 2020, 21:30:48 pm »

Offline JohnyWalker

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 258
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, PF 125p, 126p








Tak to wygląda, jakość może nie poraża, ale na szybko z kanału  ;>

Przy okazji, w poprawionej widoczności:





A propo Atu:




« Ostatnia zmiana: Sierpień 11, 2020, 21:37:53 pm wysłana przez JohnyWalker »
Fiat 125p 1987- w budowie (trwale); Fiat 125p 1500 1978; Caro VVC 1996; Atu+ 1.8 - w przebudowie (też wiecznie); Caro 1.5 1994; Fiat 126 BIS- ; Caro 1.4 16V 1994, Truck 1.9 2003