Autor Wątek: PN Rover pulsujące wszystkie odbiorniki prądu  (Przeczytany 1303 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

PN Rover pulsujące wszystkie odbiorniki prądu
« dnia: Grudzień 22, 2014, 19:29:16 pm »

Offline zazikupl

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 616
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-98, Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-90
Problem polega na dwóch rzeczach:
1) To ja i moje zdolności elektryczne sprowadzające się do umiejętności wymiany baterii w pilocie
2) To podejrzewam winę alternatora z Rovera który dziś wsadziłem do poloneza. Objawia się to migotaniem wszystkich odbiorników oraz delikatnie obrotów silnika kiedy auto jest na luzie. Są momenty kiedy migotanie zanika i wtedy ładowanie jest na poziomie 14.1-14.3. Natomiast kiedy wszystko pulsuje ładowanie skacze od 14.7-16.3, mniej więcej.
Kiedy przykładowo włączę wszystkie możliwe odbiorniki prądu to cały objaw migotania jest spowolniony i niekiedy całkowicie zanika. Możliwe, że winny jest regulator napięcia?? Poprzedni właściciel alternatora twierdzi, że wszystko było z nim ok. Dodam jeszcze, że po uruchomieniu silnika ładowania był całkowity brak, musiałem go wzbudzić poprzez chwilowy by-pass z klemy plusowej do plusa na altku. Z góry dzięki za pomoc bynajmniej w rozwiązaniu problemu nr.2 :)
Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-98 96'
Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-90 96'
Mazda 6 2.0 16V Sedan "Exclusive" 03'
3x Romet Chart 210/211 89', 2x Romet Ogar 200 89', MZ ETZ 250 88', 4x WSK 125 68' 83', Romet Pegaz 710, WFM M06 125 59' 62'

Odp: PN Rover pulsujące wszystkie odbiorniki prądu
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 22, 2014, 19:47:57 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3795
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Regulator do wymiany. Ładowanie powinno być stabilne i nie przekraczać 14.4V.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...