Zostaw instalacje w spokoju. Dwa przewody do pompy paliwa, plus z cewki po zapłonie wystarczy. Dodatkowo zostaw zegary z borewicza, obrotomierz i wszystko inne pracuje doskonale (prócz czujnika ciśnienia oleju). Musisz mieć belkę roverowską w której wywiercisz nowe otwory pod wahacze (wąski zawias) przesunięte dokładnie 30mm do środka. Akumulator z półką musisz przerzucić na drugi fartuch (aby móc w miejsce zainstalować filtr powietrza, zbiorniczek wyrównawczy z plusa/rovera i ECU).
Chłodnicę zostaw tą co masz, zmodyfikuj korek i podłącz pod zbiorniczek z rovera/plusa a zapomnisz że jest druga strona skali wskaźnika temperatury. Linka sprzęgła podejdzie tylko musisz założyć tulejkę na gwint.
Nie zapomnij założyć zbiornika z pompą, przewodów paliwowych (obu) minimum 8mm, filtr paliwa w stalowej obudowie i sprawdź ciśnienie paliwa przed uruchomieniem.
Mechanizm wycieraczek nie będzie przeszkadzał, wlot powietrza też nie. Takie oczywistości jak drążek środkowy czy stabilizatora to oczywistość o której nawet nie piszę. Gdybyś miał jakieś pytanie wal w PW.