Autor Wątek: jaki wzmacniacz i kable  (Przeczytany 10431 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

jaki wzmacniacz i kable
« dnia: Luty 17, 2015, 23:24:18 pm »

Offline pkpintercity

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 232
    • poldorover 1,4 16V
siemka , mam troszke dylemat chce do swojej carowki zmontowac granie , i tak na przod dam 165mm hertz dsk plus tweetery w slupki , taka tak dystanse i ciecie dzwi oka to wiem , na tyl mam dwie opcje mam gotowa polke lekko pod katem tez hertze 165 tej samej seri i w bagazniku wiem wiejsko to zabrzmi ale tuba basowa jbl  CS 120T  250watt w rms , nie chce skrzyni gdyz lubie bas z tuby bo jest bardziej miekki , a ze slucham muzyki house , progresive house . trance skrzynia jest bezsensu gdyz sa to chillutowe klimaty radio to jakis z dupy pionieer deh i teraz radio chce zmienic na alpine uzywke jakąs ale z wysokiego modelu i teraz mam wzmacbuacz z jbl 2 kanalowy i teraz pozwole sobie wrocic to tylnych glosnikow zamiast tej polki mam dwie male kolumienki na polce leza da sie tam.upchac 13mm . Przepraszam troszke od konca temar zaczilem aktualnie w aucie jest tak przod totalny szajs jakis alpharad czy cos w tym stylu co gra ja gówno , z tylu dwie kolumienki no name ale to sa do auta a nie od wieży :p i w bagazniku tuba , i teraz moje pytanko bo hertze moge kupic i dylemat czy podpiac pod radio a tube zistawic dalej pod wzmacniaczem czy kupic wzmacniacz 5 kanalowy i wszystko pod wzmacniacz oraz jakie powienienem dac kable do tej tuby czy 10mm straczy . Dzieki wielkie za pomic , badz krytyke i przeprszama za haotycznie napisany post ale z przymrużeniem oka watek ten ma ręce i nogi hahahah

Odp: jaki wzmacniacz i kable
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 20, 2015, 21:00:24 pm »

Offline djcygan2009

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 151
  • Płeć: Mężczyzna
    • EX Polonez Caro Plus 1.6 GSI
Witaj. Z tego co tu napisałeś to ciężko cokolwiek zrozumieć i brak podanych konkretnych danych po za "tubą", a wróżek na forum nie ma i nikt Ci nie wywróży  :-)

Więc zaczynamy masz zamiar kupić jednostkę sterującą marki Alpine - ok.

Zestaw przedni jaki chcesz to mam rozumieć, że jest to zestaw  Hertz dsk 165 mm plus tweetery - ok. I teraz masz wzmacniacz Jbl dwu kanałowy ( przydało by się więcej info ) ale na pewno będzie lepiej jak Hertze podłączysz pod niego, niżeli miałbyś podpiąć je pod samo radio. Głośniki w półce tylnej sobie daruj, za tą kasę wygłusz drzwi przednie a efekt będzie znacznie lepszy. Dlaczego tak ? Bo taka jest prawidłowość w dobrym CA zestaw przedni na wzmacniaczu plus wygłuszenie drzwi, i jest to podstawa od której się powinno zacząć. Więc odpuść sobie głośniki w półce tylnej, a za tą kasę wygłusz drzwi przednie dla tych Hertzów i podepnij je pod wzmacniacz który masz  :-)

Co do bagażnika jak jesteś zadowolony z Twojej "tuby" Jbl  CS 120T więc ok. Dokup do niej wzmacniacz najlepiej jednokanałowy (monoblock) który będzie miał moc z przedziału 250 - 350 W RMS , zawsze jest lepiej jak moc wzmacniacza jest większa od mocy głośnika, wtedy ma lepszą kontrolę nad głośnikiem.

Co do okablowania to tak kable jak to napisałeś "do tuby" to są kable głośnikowe łączy się nią głośnik ze wzmacniaczem. Pewnie chodziło Ci o kable zasilające i tu dobiera się je na podstawie  długości kabla i prądu jaki przez niego będzie przechodził. Więc najpierw dobierz wzmacniacz odpowiedni do "tuby" i wtedy będzie widać jaki kabel będzie odpowiedni. Ale tak na oko to wzmacniacz o mocy 250 - 350 W RMS będzie miał zabezpieczenie około 60 A więc taki maksymalnie prąd może popłynąć, więc przy długości kabla 5m ( bo tyle w Polonezie jest potrzebne ) odpowiedni przekrój to 25 mm^2. Zawsze lepiej dać kabel grubszy na "przyszłość", bo jak Ci przyjdzie coś zmienić na większe to nie będziesz musiał na nowo progów rozkręcać i kabla grubszego ciągnąć. Masę możesz złapać z karoserii wystarczy 1 m przewodu o takim samym przekroju jak zasilający.

O doborze bezpiecznika mam nadzieje, że pamiętasz :)

Ja Ci doradziłem w ten sposób, jak ja bym to zrobił mając to co masz i chcesz zainstalować, zawsze możesz zamiast 2 wzmacniaczy dać jeden np 3 kanałowy: 2 kanały na przód plus jeden na "tubę" lub 4 kanałowy : 2 kanały na przód plus zmostkować kolejne 2 na głośnik w bagażniku. Sam zdecydujesz jak to zrobisz i co okaże się dla Ciebie korzystniejsze.

A tu mała ściągawka, żeby nie było że przekroje przewodów sobie wymyslam:



A tu też masz trochę o CA ;-)

http://www.car-audio.waw.pl/PolskiCarAudioFAQ.pdf
« Ostatnia zmiana: Luty 20, 2015, 22:09:37 pm wysłana przez djcygan2009 »
NO BASS NO FUN :)

Lanzar MAX 12 + CarPower HPB-1502 -> Ground Zero 30 SPL + Crunch GTX 3000D -> ??

Odp: jaki wzmacniacz i kable
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 20, 2015, 23:18:29 pm »

Offline lesor#1973

  • FSO:1993-1996 B1078
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1316
  • Płeć: Mężczyzna
  • Borełło, Carełło, 115c_w_Jesionie
Każdy ma swoją koncepcję ale od kilku lat obserwuję mocne lekceważenie głośników na tylnej półce (generalnie: tylnych), tymczasem dobry tył w autach typu hatchback czy sedan wraz z czystymi środkami na przodzie daje ładne brzmienie i wyraźniejsze stereo niż mocne przody a z tyłu "ewentualnie tylko bas"... Nie chcę wywołać flejma, więc eot.

Zatrzymam się na przekroju przewodu, z prądu który wyliczyłeś. 25mm2 to jest "overkill".
Gdyby wzmacniacz szedł całą parą, cały czas, bardziej niż szyny- wręcz trakcji(!) zasilającej, potrzebował będzie chłodnicę olejową albo cięcie karoserii pod nawiewy ;-)

16mm2 jest aż nadto. Dałbym 10mm2 i kondensator.
Zważcie jegomość – odparł Sanczo Pansa – że to, co tam się ukazuje, to nie żadne olbrzymy, ino wiatraki.

Odp: jaki wzmacniacz i kable
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 21, 2015, 07:41:40 am »

Offline djcygan2009

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 151
  • Płeć: Mężczyzna
    • EX Polonez Caro Plus 1.6 GSI
10 mm^2 to za mało, ale można i tak podłączyć a później dziwić się czemu są spadki napięcia przy uderzeniach basu. Przy tych mocach kondensator jest zbędny i lepiej kupić grubsze kable dobrej jakości i na pewno taniej wyjdzie niż zakup kabla 10 mm^2 plus kondensator :)

Ale narazie nie ma co gdybać, gdyż kolega zainteresowany tematem nie powiedział jakim wzmacniaczem bedzie zasilać swoja "tubę", a wtedy dopiero pod wzmacniacz można dobrać odpowiedni przekrój kabla :)


NO BASS NO FUN :)

Lanzar MAX 12 + CarPower HPB-1502 -> Ground Zero 30 SPL + Crunch GTX 3000D -> ??

Odp: jaki wzmacniacz i kable
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 23, 2015, 23:04:34 pm »

Offline pkpintercity

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 232
    • poldorover 1,4 16V
no wlasnie ja trochę miałem inny pomysł przod 165mm hertze i tyl tez 165 wszystko pod 5 kanalowy wzmacniacz tak to widze u siebie , i nie mówcie ze tył nic nie daje kolega ma tak zriobione u siebie ale sprzedaje to wszystko , bo ogólnie zmienia auto i mam możliwość wychaczyc to w dobrej cenie co do wzmacniacza jeszcze nie wiem , ale szukam cos w używce  raczej . A dzwi jasne ze ida do wygluszenia to nie podlega wogóle zadnej dyskusji

Odp: jaki wzmacniacz i kable
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 23, 2015, 23:48:21 pm »

Offline djcygan2009

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 151
  • Płeć: Mężczyzna
    • EX Polonez Caro Plus 1.6 GSI
Zrobisz jak uważasz :) ja Ci tylko podpowiedziałem pewną sugestię, ale jak uważasz że konfiguracja którą przedstawiasz jest dla Ciebie właściwa to zakładaj, bo to Ty masz być zadowolony.

Tylko moja podpowiedź podłączaj głośniki pod wzmacniacz nawet te tylne, bo same radio nie ma tyle mocy aby je właściwie napędzić.
NO BASS NO FUN :)

Lanzar MAX 12 + CarPower HPB-1502 -> Ground Zero 30 SPL + Crunch GTX 3000D -> ??

Odp: jaki wzmacniacz i kable
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 24, 2015, 14:26:08 pm »

Offline pkpintercity

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 232
    • poldorover 1,4 16V
mi jakos tego tyłu brakuje i tyle , mozecie cos polecic ze wzmacniaczy fajnego ???? ale niedrogiego mowa tu o 5 kanalach

Odp: jaki wzmacniacz i kable
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 24, 2015, 17:19:11 pm »

Offline djcygan2009

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 151
  • Płeć: Mężczyzna
    • EX Polonez Caro Plus 1.6 GSI
Podaj budżet jaki chcesz przeznaczyć na wzmacniacz i czy może być w używce czy nówka ?? Bo pojęcie niedrogo to dla każdego co innego oznacza. Wzmacniacz ma zasilić 4 Hertze o mocy 80 W Rms jeden plus głośnik niskotonowy JBl o mocy 250 W RMS tak ?
« Ostatnia zmiana: Luty 24, 2015, 17:30:39 pm wysłana przez djcygan2009 »
NO BASS NO FUN :)

Lanzar MAX 12 + CarPower HPB-1502 -> Ground Zero 30 SPL + Crunch GTX 3000D -> ??

Odp: jaki wzmacniacz i kable
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 24, 2015, 19:45:07 pm »

Offline pkpintercity

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 232
    • poldorover 1,4 16V
dokladnie ja wiem 300zl ???styknie mi na jakas fajna uzywke ?????

Odp: jaki wzmacniacz i kable
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 24, 2015, 19:51:05 pm »

Offline pkpintercity

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 232
    • poldorover 1,4 16V
a tak mysle ale wiem bezsensu ale sie zapytam  a jakby kupic 4 kanalowy  i dac pod niego 2 glosniki i tube a w radiu zmostkowac kanaly i podlaczyc przody ???? przejdzie taki numer???

Odp: jaki wzmacniacz i kable
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 24, 2015, 20:07:15 pm »

Offline pkpintercity

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 232
    • poldorover 1,4 16V
aha i własnie jak to jest w końcu czy wznacniacz ma mieć wiekszą moc niż głosniki czy mniejsza bo niektórzy piszą ze jak będzie za duzo to popałe glosniki jak za malo to bedzie przester odrazu mówie nie będe robił sieki tym

Odp: jaki wzmacniacz i kable
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 24, 2015, 20:12:31 pm »

Offline pkpintercity

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 232
    • poldorover 1,4 16V
myslałem nad czymś takim Crunch GPX1000.4 podaje techniczne
lość kanałów   4
Moc RMS przy 4Ω   4 x 70 Wat
Moc RMS przy 2Ω   4 x 125 Wat
Moc dynamiczna przy 4Ω   4 x 140 Wat
Moc dynamiczna przy 2Ω   4 x 250 Wat
Możliwość mostkowania   tak
Moc RMS w mostku przy 4Ω   2 x 250 Wat
Moc max w mostku przy 4Ω   2 x 500 Wat
Pasmo przenoszenia   5Hz – 50kHz (-3dB )
Ustawienia zwrotnicy   Full – HPF (front ) Full - LPF – HPF ( tył )
Zwrotnica górnoprzepustowa 1-2 ch   50 – 250Hz 12dB/oktawę
Zwrotnica dolnoprzepustowa 1-2 ch   nie
Zwrotnica górnoprzepustowa 3-4 ch   50 – 250Hz 12dB/oktawę
Zwrotnica dolnoprzepustowa 3-4 ch   50 – 250Hz 12dB/oktawę
Praca w trybie stereo   tak
Podbicie niskich tonów   0/6/12 dB przy 45Hz kanały 3-4
Stosunek sygnału do szumu   > 100 dB
Suma zniekształceń harmonicznych T.H.D & N.   < 0,05% (1 kHz )
Kontrola fazy   nie
Czułość wejściowa   0.15-7 V
Impedancja wejściowa   20 kOhm
Wejście liniowe sygnału RCA   tak
Wejście sygnału Hi-level   nie
Wejście sygnału   2 pary RCA
Wyjście sygnału   1 para RCA
Wskaźniki diagnostyczne   zasilanie / zabezpieczenie / przegrzanie
Obwód klasy   analogowy A/B
Zabezpieczenie prądowe   2 x 20 A



ito by bylo na glosniki a moj wzmacniacz mostkuje i na tube i jakie treaz warunki musze spelnic zeby do podlaczyc ??????

Odp: jaki wzmacniacz i kable
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 24, 2015, 21:11:45 pm »

Offline pkpintercity

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 232
    • poldorover 1,4 16V
tak czytam wszedzie i czytam i nikt nie poleca dawac glosnikow na tyl , musze jeszcze raz u sasiada posluchac jak to gra bez tyłu bo juz mam taki metlik w glowie

Odp: jaki wzmacniacz i kable
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 25, 2015, 17:48:08 pm »

Offline djcygan2009

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 151
  • Płeć: Mężczyzna
    • EX Polonez Caro Plus 1.6 GSI
300 zł to trochę mało według mnie, ale możesz coś upolować  :-) oczywiście w używce jakąś w miarę firmę a nie nisko budżetowe z alledrogo.

a tak mysle ale wiem bezsensu ale sie zapytam  a jakby kupic 4 kanalowy  i dac pod niego 2 glosniki i tube a w radiu zmostkowac kanaly i podlaczyc przody ???? przejdzie taki numer???

Odpowiedziałeś sobie sam na to pytanie.

Według mnie wzmacniacz powinien mieć moc taką samą albo minimalnie większą, a jak będziesz sprzętu używał z głową to głośnika nie spalisz, choć jak moc minimalnie za mała to też nie będzie źle tylko nie wykorzystasz wszystkiego co dany przetwornik może zaoferować i jak będziesz obchodził się z głową w ustawieniach gaina to unikniesz przesterów.

Co do tego Cruncha co podałeś firma całkiem ok, moc na pewno jest choć z jakością nie jest super ale w tych pieniądzach to warto brać, jak widzisz ze stopki sam mam jeden wzmacniacz z tej stajni i nie narzekam choć jakości czasami brakuje, ale tą firmę mogę polecić nie jest to chłam marketowy.

Głośnik pod tym wzmacniaczem dostał by u Ciebie około 70 W Rms lub trochę mniej, więc źle nie jest ale moje zdanie wyraziłem już w tej kwestii wyżej. A co trzeba żeby to podłączyć ? Okablowanie bezpieczniki i łączysz wszystko tak jak ma być pewnie będzie potrzebny rozdzielacz zasilania bo z jednego kabla będziesz zasilał dwa wzmacniacze no chyba że pociągniesz dwa kable zasilające dla każdego z nich osobna i do tego dwa przewody masowe.

Dokładnie o podłączeniu głośników pod wzmacniacz 4 kanałowy Ci nie podpowiem bo nie miałem nigdy wzmacniacza 4 kanałowego i nie chcę wprowadzać jakiś nieścisłości, jak masz jakieś wątpliwości to najlepiej poproś osoby która miała z tym do czynienia, bo sam bym sobie to próbował podłączać ale jak czegoś nie jestem pewny lub nie przetestowałem na własnej skórze nie będę o tym pisał na forum. ( ale myślę, że łączy się je że każdy głośnik pod jeden kanał wzmacniacza a drugi wzmacniacz w mostku łączy się z "tubą" )

Pamiętaj że trochę amperów przybędzie w Twoim aucie i zawsze warto sprawdzić w jakim stanie jest altek, akumulator, jaki jest prąd ładowania na odpalonym silniku, można też pomyśleć o lepszej masie akumulator buda, przeczyszczeniu zaśniedziałych wtyczek przy alternatorze i w połączeniach punktów masowych.

tak czytam wszedzie i czytam i nikt nie poleca dawac glosnikow na tyl , musze jeszcze raz u sasiada posluchac jak to gra bez tyłu bo juz mam taki metlik w glowie

Tak jak pisałem na początku, ale to Tobie ma się podobać nie innym ;) Zawsze możesz zrobić przód plus subwoofer w bagażniku posłuchać, jak pasuje ok jak nie to robisz w półkę z tyłu i masz satysfakcję
NO BASS NO FUN :)

Lanzar MAX 12 + CarPower HPB-1502 -> Ground Zero 30 SPL + Crunch GTX 3000D -> ??

Odp: jaki wzmacniacz i kable
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 25, 2015, 18:21:28 pm »

Offline pkpintercity

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 232
    • poldorover 1,4 16V
ooo dzieki fajnie ześ mi to rozpisał z przesterem luz , mam w domu sprzet ze stajni radmora i unitry taka mania i wiem co gdzie kiedy jest za duzo lub malo

powiedz mi co masz na mysli jakosc tego cruncha??
« Ostatnia zmiana: Luty 25, 2015, 18:36:15 pm wysłana przez pkpintercity »

Odp: jaki wzmacniacz i kable
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 25, 2015, 19:48:01 pm »

Offline djcygan2009

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 151
  • Płeć: Mężczyzna
    • EX Polonez Caro Plus 1.6 GSI
Ten wzmacniacz jak wiesz nie jest jakością hi - end ale za te pieniądze oferuj przyzwoite granie ;-) Ogólnie wzmacniacze Crunch charakteryzują się dobrą mocą która nie jest zbytnio zawyżana na papierku przy małej cenie ale jakość gry nie jest super ale jak za tą kasę naprawdę poprawna. Ogólnie Crunch jest tańszym bratem Hifonicsa.
NO BASS NO FUN :)

Lanzar MAX 12 + CarPower HPB-1502 -> Ground Zero 30 SPL + Crunch GTX 3000D -> ??

Odp: jaki wzmacniacz i kable
« Odpowiedź #16 dnia: Kwiecień 12, 2015, 21:45:06 pm »

Offline pkpintercity

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 232
    • poldorover 1,4 16V
a możecie mi podpowiedzieć  gdzie mozna upchac najlepiej w bagazniku te 2 wzmacniacze ??? ja myslalem zeby je  przykrecic do kawalka blachy ryflowanej a potem calość do tylnej kanapy

Odp: jaki wzmacniacz i kable
« Odpowiedź #17 dnia: Kwiecień 12, 2015, 21:59:42 pm »

Offline pkpintercity

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 232
    • poldorover 1,4 16V
a i jeszcze jedna rzecz bo radio to http://www.pioneer.eu/pl/products/archive/DEH-2300UB/page.html a wiec mam tylko jedno wyjscie RCA i teraz ja myslalem zeby zrobic to tak ciagle kable sygnalowe do bagaznika tam je rozdzielam na 2 wzmacniacze dobrze mysle czy coś kokickałem

Odp: jaki wzmacniacz i kable
« Odpowiedź #18 dnia: Kwiecień 13, 2015, 20:00:49 pm »

Offline djcygan2009

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 151
  • Płeć: Mężczyzna
    • EX Polonez Caro Plus 1.6 GSI
a możecie mi podpowiedzieć  gdzie mozna upchac najlepiej w bagazniku te 2 wzmacniacze ??? ja myslalem zeby je  przykrecic do kawalka blachy ryflowanej a potem calość do tylnej kanapy

Jeżeli wzmacniacze są nie duże to możesz je przykręcić po "chamsku" do blachy tylnej kanapy powinny się tam zmieścić. Ja tak miałem u siebie tylko, że jeden ale i dwa wejdą jak dobrze rozmieścisz :) Jak chcesz bardziej elegancko możesz pokusić się o jakąś zabudowę i pochowanie tego w bagażniku.

a i jeszcze jedna rzecz bo radio to http://www.pioneer.eu/pl/products/archive/DEH-2300UB/page.html a wiec mam tylko jedno wyjscie RCA i teraz ja myslalem zeby zrobic to tak ciagle kable sygnalowe do bagaznika tam je rozdzielam na 2 wzmacniacze dobrze mysle czy coś kokickałem

http://www.tuningforum.pl/viewtopic.php?f=8&t=97247 Poczytaj :)

A najlepszym rozwiązanie była by opcja zmiany radia na lepsze :) bo takie rozgałęziacze sygnału na RCA powodują straty na jakości. I chyba będziesz pozbawiony wtedy regulacji z poziomu radia oddzielnie dla systemu przedniego i tylnego. Ja bym wybrał opcje że do jednego wzmacniacz ciągniesz od radia dobre kable RCA a od tego wzmacniacza na jego wyjściu RCA podpinasz  drugi wzmacniacz.
NO BASS NO FUN :)

Lanzar MAX 12 + CarPower HPB-1502 -> Ground Zero 30 SPL + Crunch GTX 3000D -> ??

Odp: jaki wzmacniacz i kable
« Odpowiedź #19 dnia: Kwiecień 13, 2015, 21:38:30 pm »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3124
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
Wtrącę swoje 3 gr.
Od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem zrobienie porządniejszego CA w Atuwie, a że mam do dyspozycji niezły wzmacniacz (http://amp-performance.de/679-Signat-Ram-1-MKII.html) zacząłem kminić coby i jakby. Zacząłem od głośników i stwierdziłem, że nadawałoby się coś takiego:
JVC:
- http://allegro.pl/jvc-cs-v628-250w-16-cm-glosniki-samochodowe-i5188602753.html
- http://allegro.pl/jvc-cs-v618-glosniki-16-5cm-230w-bydgoszcz-i5252393104.html
JBL:
- http://allegro.pl/jbl-cs762-glosniki-165mm-135w-93db-dealer-pl-i5222917674.html
- http://allegro.pl/glosnik-jbl-gto6528s-16-5cm-rms-55w-1szt-i5243059850.html
Do tego 25cm Sub mający (podobno) 250W.
Największy problem sprawia mi radio, bo bardziej renomowane firmy (Alpine i wyższe modele Clariona/JVC/Kenwooda) są póki co poza moimi finansami, dodatkowo odtwarzacz CD jest mi całkowicie zbędny, a to co bardziej biorę pod uwagę to obsługa USB, Aux i 2X wyjścia RCA, dlatego póki co moją uwagę przyciągnęły Blaupunkt Tokyo 110, KENWOOD KMM-121Y i JVC KD-G821.
Pomysł w skrócie wygląda tak: Wzmak podwieszony pod półką, w przednich drzwiach dorobione panele pod 16,5cm. Bliźniaczy zestaw głośników na tylną półkę, w bagażniku sub. całość sterowana z wyjść liniowych w radiu. Samochód oczywiście porządnie wygłuszony, a kable elegancko puszczone w peszlach ochronnych. Zastanawiam się tylko czy takie CA ma sens zakładając, że nie będę chciał hałasować po nocy na osiedlu i wieśniaczyć pod Tesco :) No bo cóż ogólnie to najbardziej brakuje mi basu, więc zastanawiam się nad innym rozwiązaniem polegającym na założeniu 4X13cm zasilane z radia + piecyk w bagażniku do napędu suba, plusem ujemnym takiego rozwiązania jest to, że żeby podłączyć taki piecyk roboty jest prawie tyle samo co przy montowaniu wzmaka 4.1.
Jak myślicie, które rozwiązanie lepsze?