Jak już się wsadza silnik około 200 koni do takiej wydmuszki jaką jest Polonez to chyba nie oczekujemy dobrego rozkładu masy na obie osie ?
A dlaczego nie?
Jak ktoś chce dużo mocy i koniecznie tanio to lepiej po prostu kupić BMW, będzie mniej roboty. R6 samym dźwiękiem zdradzi brak jakiegokolwiek powinowactwa z ideą Poloneza w ogóle i będzie źle skręcać.
W E30 M3 miało silnik 4 cylindrowy, z tej przyczyny żeby to dobrze skręcało, bo auto było zaprojektowane także do rajdów.
Poza tym moc jest bez większego znaczenia jeżeli nie będzie można jej wykorzystać. Amortyzatory, krótkie przełożenie, wzmocnione drążki żeby most się nie urwał, ustawienie wszystkiego, wzmocnienie budy, dobre slicki- to jest istotne, a nie żeby auto na każde 10 sekund jazdy, przez 3 sekundy paliło gumę, a potem zwalniało kiedy kierowca usiłuje je utrzymać na drodze.
Szpera też by się przydała.
Jak widać K-seria daje radę, tylko porządnej szpery temu auto brakuje, a BMW leje.
https://www.youtube.com/watch?v=HxBvVtNYNvUWydech jest na dwóch przelotowych tłumikach, jakby był na jednym to by się zaczął nawet drzeć "odpowiednio"