Autor Wątek: Wibracje na biegu jałowym  (Przeczytany 2175 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wibracje na biegu jałowym
« dnia: Lipiec 12, 2015, 00:52:45 am »

Offline Juro

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 29
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus
Witam, odebrałem dziś auto (Atu Plus GSI) od mechanika po wymianie szklaneczek i wałka. Wszystko było ok, pare godzin później rozpędziłem go ~100 i nagle poczułem chwilowe delikatne spadki mocy - tak jakby nie dostawał paliwa. Zwolniłem, dotoczyłem się do domu i zauważyłem, że na biegu jałowym poldkiem strasznie trzepie i jest głośny, wydaje sie jakby palił na 3 cylindry ale jak dodaje gazu wchodzi na obroty normalnie. Spotkał się ktoś z czymś takim?

Odp: Wibracje na biegu jałowym
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 12, 2015, 00:55:43 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
do wymiany szklanek trzeba zdjac glowice - wiele sie moze zdazyc przy takiej operacji, wiec trzeba sprawdzic wszystkie mozliwosci
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Wibracje na biegu jałowym
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 12, 2015, 01:09:32 am »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3458
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Pewnie wałek się spierd..... lub został zamontowany nie od Hydro.... I zwyczajnie ogoliło go z krzywki:D.
Reklamacja i z powrotem do mechanika...

FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: Wibracje na biegu jałowym
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 12, 2015, 01:18:18 am »

Offline Juro

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 29
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus
Było robione jeszcze z przewodami paliwowymi, może to być związane z tym? Wałek na pewno hydro bo tymi rencami go kupowałem, a czy go zamordowało to brutalne stadko 84 koni? Nie mam pojęcia, mam nadzieje, że nie :D

Odp: Wibracje na biegu jałowym
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 12, 2015, 01:39:08 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
jezeli przewody paliwowe byly ruszane,to jest mozliwosc,ze jakis brud zatkal jeden wtryskiwacz,
jest sporo mozliwosci, najlepiej jakby ten mechanik,ktory grzebal sam to sprawdzil, bo wie gdzie grzebal
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Wibracje na biegu jałowym
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 12, 2015, 02:52:56 am »

Offline Szymon

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 353
  • Płeć: Mężczyzna
    • B01AAA
Walnij setę, potem nie czuć wibracji i jeździ się przyjemniej.

Odp: Wibracje na biegu jałowym
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 12, 2015, 13:20:20 pm »

Offline diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2148
Może ukruszyła się dźwigienka zaworowa. Czasami po demontażu klawiatury bywają nerwowe.

Odp: Wibracje na biegu jałowym
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 12, 2015, 17:41:54 pm »

Offline Juro

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 29
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus
Pojeździłem dziś nim, pomijając to, że trzepie i pyrka jak traktor na luzie i że czasem przy wciskaniu sprzęgła gaśnie jeździ normalnie. Jutro wezmę go do mechanika. Dzięki za sugestie.