Autor Wątek: Obudowa ręcznego z plusa w minusie  (Przeczytany 1806 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Obudowa ręcznego z plusa w minusie
« dnia: Sierpień 29, 2015, 20:26:48 pm »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
Hej, ma ktoś jakieś foty jak wygląda obudowa ręcznego z poloneza plusa w minusie ? Jak wygląda sprawa z montażem ?

Odp: Obudowa ręcznego z plusa w minusie
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 29, 2015, 22:46:17 pm »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
W plusie są zatrzaki, trzeba je uciąć następnie wiercisz dwie dziury pokrywające się z dziurami w środkowej konsoli, tak żeby można było zamontować to na stałe po tych przeróbkach jest p&p. Żeby się bardziej komponowało z wnętrzem można to pomalować czarną farbą.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 29, 2015, 22:50:19 pm wysłana przez Gomulsky »

Odp: Obudowa ręcznego z plusa w minusie
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 30, 2015, 22:31:57 pm »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
Spróbowałem założyć i jednak nie jest tak P&P, mocowanie z tyłu wypada w miejscu tego języczka na który nakłada się minusową obudowe, akurat to nie problem bo można nawiercić otwór na wkręt ale ogólnie cała obudowa plusowa wypada nie pośrodku konsoli i dziwnie to wygląda.

Odp: Obudowa ręcznego z plusa w minusie
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 30, 2015, 23:28:18 pm »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
Hmmmm, pamiętam, że w Caro miałem właśnie problem z tym, że to nie wypadało na środku, nie mniej jednak można to delikatnie dogiąć tak, żeby leżało na swoim miejscu.

Odp: Obudowa ręcznego z plusa w minusie
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 03, 2015, 16:35:09 pm »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1678
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo Intercooler +1?? KM?? & Fiat Marea Weekend 1.9 JTD '01 110 KM - Gruz Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - Dailycar "TurboŁoś"
U mnie siadło to w miarę spoko.
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: Obudowa ręcznego z plusa w minusie
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 03, 2015, 21:23:41 pm »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
Można prosić foto jak zamocowałeś z tyłu ? :)

Odp: Obudowa ręcznego z plusa w minusie
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 03, 2015, 21:50:52 pm »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1678
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo Intercooler +1?? KM?? & Fiat Marea Weekend 1.9 JTD '01 110 KM - Gruz Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - Dailycar "TurboŁoś"
Spoko, Jutro zrobię zdjęcie.
Ale wielkiej filozofi tam nie ma - poprostu w blaszce mocującej oryginalną osłonę wywiercony jest otwór i zamocowane wkrętem. Większym problemem (w moim wypadku) jest podłokietnik - trzeba porozginać trochę jego mocowania na boki bo nie moza zamontować popielniczki.

Edit.
Tak to mniej więcej wygląda:
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 05, 2015, 21:44:02 pm wysłana przez Sławek »
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...