Autor Wątek: 2.0 DOHC Fiata nie ma ciśnienia oleju po nocy  (Przeczytany 8342 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: 2.0 DOHC Fiata nie ma ciśnienia oleju po nocy
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 13, 2015, 23:03:21 pm »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1044
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
Był to seryjny osprzęt z gsi z przepustnica od nubiry 2.0 16v, kolektorem ssącym z listwą i wtryskami od tempry 2.0 8v, seryjnym kolektorem wydechowym i resztą wydechu  o średnicy 60mm.
Wkrótce ten sam zestaw uruchamiam z borku tyle ze kolektorem wydechowym od mercedesa 2.3 kompresor i silnikiem po kapitalnym remoncie. Zobaczymy co wtedy pokaże. Ja celuje w 110 KM 160Nm.
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

Odp: 2.0 DOHC Fiata nie ma ciśnienia oleju po nocy
« Odpowiedź #21 dnia: Październik 14, 2015, 00:43:18 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
czyli miales pomieszanie z poplataniem,
seryjne 2.0i ma miec 122KM ,czyli z fabrycznym kolektorem ssacym i wydechowym,
dziwne,ze jeszcze nie zmierzylem seryjnej przepustnicy
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: 2.0 DOHC Fiata nie ma ciśnienia oleju po nocy
« Odpowiedź #22 dnia: Październik 14, 2015, 09:48:32 am »

Offline nicek27

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 289
  • Płeć: Mężczyzna
Tak mi mąci to w glowie, ze chyba wstawie takiego wtryska, ale to na drugi rok do 1.8. Sie pobawic troche. W pikapie juz przesądzone na 1.6GSI.
125p długi pick-up 1.6 GSI
E34 M5
125p 1.6 GSI na sprzedaż

Odp: 2.0 DOHC Fiata nie ma ciśnienia oleju po nocy
« Odpowiedź #23 dnia: Październik 14, 2015, 12:44:21 pm »

Offline Zuczek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 836
    • Polonez 2.0Turbo, Syrena 1.0, Tarpan2.9v6 4x4
    • FSO KLUB MAŁOPOLSKA
Zapłon tez cały z gsi? moze bym poszedl w cos taiego  w tedy bm uruchomil i benzyne... i wstawil sewencjie. ocywiscie zostal by wydech z turbiną.
polonez 2.0 DOHC Turbo
Syrena 105 1.0 pyr pyr,Tarpan2.9v6 4x4
punto 1.2 - Qatro in progress
ford escort MKIII 1984 1.6 Automatic
wigry 2, clk

Odp: 2.0 DOHC Fiata nie ma ciśnienia oleju po nocy
« Odpowiedź #24 dnia: Październik 14, 2015, 13:41:00 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
zaplon to nie problem, bo 2.0i ma zaplon sterowany odzielnym ukladem niz wtrysk ,wiec mozna stosowac zaplon na digipleksie (czy jak to sie zwie) ,zaplon na module od gaznikowca,albo zalozyc cewke z GSI ,bo wiazka i tak juz jest,

co do IVgen to jakie masz z nia doswiadczenie ? bo wydaje mi sie,ze nie ogarniesz tego z doladowaniem
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: 2.0 DOHC Fiata nie ma ciśnienia oleju po nocy
« Odpowiedź #25 dnia: Październik 14, 2015, 14:15:50 pm »

Offline Zuczek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 836
    • Polonez 2.0Turbo, Syrena 1.0, Tarpan2.9v6 4x4
    • FSO KLUB MAŁOPOLSKA
dla mnie to aurat ma znaczenie.. bo niejesteem wstanie fizcznie zalozyc aparatu na glowicze bo oliduje ze sprezarą.. a boje sie ze ta jak koletor ssacy od argenty ten tez moze kolidowac z zaplonem w bloku

co do sewencji. mam crome 2.0TIE na niej i lata milo
« Ostatnia zmiana: Październik 14, 2015, 14:17:27 pm wysłana przez Zuczek »
polonez 2.0 DOHC Turbo
Syrena 105 1.0 pyr pyr,Tarpan2.9v6 4x4
punto 1.2 - Qatro in progress
ford escort MKIII 1984 1.6 Automatic
wigry 2, clk

Odp: 2.0 DOHC Fiata nie ma ciśnienia oleju po nocy
« Odpowiedź #26 dnia: Październik 14, 2015, 14:35:24 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
teraz masz gaznik to i zaplon jakis musisz miec,
tak wiec mozesz ten zaplon zostawic ,albo zastosowac ten z GSI,
mozesz zdecydowac w kazdej chwili ,bo to kwestia jednej wtyczki 4pin na kablu w wiazce,ktora i tak trzeba zalozyc - podpinasz cewke,albo nie ; to nie abimex,ze bez beku kabli i modulu nie pojedzie

co do cromy turbo ,to moc nie imponujaca jak na doladowanie (~150KM) ,ale ECU zaprogramowany na dmuchanie,wiec i IVgen normalnie sie stroi
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: 2.0 DOHC Fiata nie ma ciśnienia oleju po nocy
« Odpowiedź #27 dnia: Październik 14, 2015, 14:48:34 pm »

Offline Zuczek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 836
    • Polonez 2.0Turbo, Syrena 1.0, Tarpan2.9v6 4x4
    • FSO KLUB MAŁOPOLSKA
ta mam zaplon w bloku. ale niemiesci sie on przy kolektorze od wtryskowca
polonez 2.0 DOHC Turbo
Syrena 105 1.0 pyr pyr,Tarpan2.9v6 4x4
punto 1.2 - Qatro in progress
ford escort MKIII 1984 1.6 Automatic
wigry 2, clk

Odp: 2.0 DOHC Fiata nie ma ciśnienia oleju po nocy
« Odpowiedź #28 dnia: Październik 14, 2015, 14:51:18 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
faktycznie ten kolektor jest podobny do tego z GSI,wiec i te same problemy generuje,
a tak sie zastanawialem,dlaczego moj dohc ma aparat na glowicy  ;>
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: 2.0 DOHC Fiata nie ma ciśnienia oleju po nocy
« Odpowiedź #29 dnia: Październik 14, 2015, 15:09:12 pm »

Offline Zuczek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 836
    • Polonez 2.0Turbo, Syrena 1.0, Tarpan2.9v6 4x4
    • FSO KLUB MAŁOPOLSKA
Kurde. akurat rozbieram swojego GSI ... to moze by poprobował cza pomyslec. pomysl nieglupi
mam rownierz olektor ssący z arrgenty z listwą i wtrskmi... wiec jaby wywalic aparat z bloku. zalozyc kolektr od argenty, zaplon od gsi...z wiązką od gsi?(i czujniami wiadomo) acha czy zeby sprawdzic czy toto dziala musze miec sąde narazie niemam choc i tak planuje ją zainstalowac ale odpali bez przy tych modach? jak normalne gsi. cieaw jestem jak by to jechalo.... i jaka byla kultura pracy.trzeeba bedzie pomyslec.moze sie okazac ze lepiej niz na gazniku... aa tylo co z czujnikiem walka?
« Ostatnia zmiana: Październik 14, 2015, 15:14:01 pm wysłana przez Zuczek »
polonez 2.0 DOHC Turbo
Syrena 105 1.0 pyr pyr,Tarpan2.9v6 4x4
punto 1.2 - Qatro in progress
ford escort MKIII 1984 1.6 Automatic
wigry 2, clk

Odp: 2.0 DOHC Fiata nie ma ciśnienia oleju po nocy
« Odpowiedź #30 dnia: Październik 14, 2015, 21:49:39 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
oczywiscie,ze bez sondy odpali,
i tak do 68*C z niej nie korzysta
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: 2.0 DOHC Fiata nie ma ciśnienia oleju po nocy
« Odpowiedź #31 dnia: Październik 14, 2015, 22:18:06 pm »

Offline nicek27

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 289
  • Płeć: Mężczyzna
Czyli żeby włożyć GSI w DOHC cza rozkminić ino mocowanie czujnika wału i koło pasowe, potem kolektor ssący i elektryke? Chodzi mi o rzeźbę, bo znaleźć i podłączyć przepustnice z Nubiry to nie jakiś problem. Chodzi o rozkmine z dorabianiem gratów tj. m.in. uchwyt na czujnik wału. Lambdę gdzieś by się wcisnęło. Mam kolektor z jakiegoś abarta 4-2-1 to by się przespawało rurki i lambade wsadziło.
125p długi pick-up 1.6 GSI
E34 M5
125p 1.6 GSI na sprzedaż

Odp: 2.0 DOHC Fiata nie ma ciśnienia oleju po nocy
« Odpowiedź #32 dnia: Październik 14, 2015, 23:09:54 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
najpowazniejsza i wlasciwie jedyna przerobka jest dorobienie CPWK i kola 60-2,
reszta to poskladanie gotowych klockow
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: 2.0 DOHC Fiata nie ma ciśnienia oleju po nocy
« Odpowiedź #33 dnia: Październik 15, 2015, 08:41:26 am »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1044
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
Ja mam koło pasowe i czujnik zrobiony tak:
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

Odp: 2.0 DOHC Fiata nie ma ciśnienia oleju po nocy
« Odpowiedź #34 dnia: Październik 15, 2015, 09:48:00 am »

Offline nicek27

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 289
  • Płeć: Mężczyzna
Oszkurw na pierwszy rzut oka wyglada jak jakis najnowszej technologii silnik :-).
Cos sie bedzie myslalo na drugi rok. Dzisiaj startuje po ATU plusa w GSI za Szczecin. Po czwartym grudnia bede przerzucal graty.
125p długi pick-up 1.6 GSI
E34 M5
125p 1.6 GSI na sprzedaż

Odp: 2.0 DOHC Fiata nie ma ciśnienia oleju po nocy
« Odpowiedź #35 dnia: Październik 15, 2015, 14:48:24 pm »

Offline Zuczek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 836
    • Polonez 2.0Turbo, Syrena 1.0, Tarpan2.9v6 4x4
    • FSO KLUB MAŁOPOLSKA
o kurde.. na jednym pasku... ja to bede jednak chcil rozkminic w troche inszy sposob...
polonez 2.0 DOHC Turbo
Syrena 105 1.0 pyr pyr,Tarpan2.9v6 4x4
punto 1.2 - Qatro in progress
ford escort MKIII 1984 1.6 Automatic
wigry 2, clk

Odp: 2.0 DOHC Fiata nie ma ciśnienia oleju po nocy
« Odpowiedź #36 dnia: Listopad 22, 2015, 12:20:25 pm »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
Panowie 2.0 na wielopunktowym wtrysku z Argi chodzi wyśmienicie, aparat zapłonowy oryginał, cewka i moduł od Poloneza. Wydech to porcięta argenta, środkowy caro, ostatni z borka w granicach 10 sekund ma do 100 i do 6 tys. na piątym biegu da rady się dokręcić na moście 3.9, czyli w granicach 200 km/h. Autem w takim setupie ganiam 7 lat i ma się dobrze.

https://www.youtube.com/watch?v=8Babu7U6OVM   
« Ostatnia zmiana: Listopad 22, 2015, 12:22:46 pm wysłana przez Łukasz!842! »