Autor Wątek: GLE/GLI/GSI  (Przeczytany 2994 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

GLE/GLI/GSI
« dnia: Październik 30, 2015, 11:30:58 am »

Offline fxer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 218
  • Płeć: Mężczyzna
    • polonez caro 1.5 GLI
Witam
Nosze się z zamiarem kupna kolejnego poldka który przy pomyślnych wiatrach miał by zostać zabytkiem za kilka lat. I moje pytanie jest jaki silnik uważacie za najlepszy w polonezach. Miałem do czynienia tylko z 1.5/1.6 GLI.

Odp: GLE/GLI/GSI
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 30, 2015, 11:53:01 am »

Online Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1801
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo +1?? KM?? & Fiat Croma 1.9 JTD '09 120 KM - Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - "TurboŁoś"
I znowu zacznie się pieprzenie który lepszy. Zacznijmy od tego że silnik jest ten sam, rożni się tylko osprzęt. Bierz ten który będzie w najlepszej kondycji - trupowi najlepszy układ zasilania nie pomoże.
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: GLE/GLI/GSI
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 30, 2015, 13:35:25 pm »

Offline fxer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 218
  • Płeć: Mężczyzna
    • polonez caro 1.5 GLI
no blok ten sam tylko kwestia opcji zasilania, obawiam sie że niedługo zabraknie speców od gaźników. Może znajdzie się ktoś kto miał i "abimeksa" i "bosza"

Odp: GLE/GLI/GSI
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 30, 2015, 13:49:01 pm »

Online Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1801
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo +1?? KM?? & Fiat Croma 1.9 JTD '09 120 KM - Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - "TurboŁoś"
Akurat właśnie latam Abimexem, wcześniej Boschem, jak dla mnie jeden pies. Bosch miał tą fajną zaletę że był pancerny, praktycznie wszystkie czujniki mogły nie działać a on nadal jechał. Dużo części pasuje od Golfa III. Na Abimexa też złego słowa nie powiem, aczkolwiek krążą informacje o awaryjności modułów zapłonowych. Wtrysk by GM, można coś dopasować np. z jednopunktowych Opli.
Ale do wieczora będzie pewnie kilka wpisów o treści: "Tylko GSI!"
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: GLE/GLI/GSI
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 30, 2015, 13:51:40 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3472
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Potwierdzam. Miałem wszystkie.
Ja wybieram abimexa... Bosch pancerniak ale muł. Gsi to samo co abimex ale trochę bujniejszy z wiadomego powodu.
Bierz co jest w dobrym stanie i jeździj.


FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: GLE/GLI/GSI
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 30, 2015, 14:24:28 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13965
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
to sa praktycznie takie same silniki, tylko inna elektronika (lub brakiem) zarzadzane
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.