Nie ma innych szper do Poloneza niż Colotti T-208 i T-239.
Wszystko inne trzeba przerabiać albo zbudować ramowy most mocowany do resorów jak most standardowy, z tym że z możliwością zainstalowania w takiej ramie na sztywno podzespołów z auta RWD z niezależnym zawieszeniem, np. z BMW albo Nissana, bo tego jest od cholery.
http://forum.fsoptk.pl/index.php?topic=38542.20Nawet ktoś taki most już zbudował, tylko że utrudnił sobie trochę sprawę przechodząc niepotrzebnie na wachacze
No i jeszcze Marakant miał swoje patenty
http://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=271000Jeszcze widzę opcję żeby po przerobieniu mocowań założyć most od Łady, bo do tego są tanie szpery w wielu wersjach, płytkowe i torseny. Tylko że te mosty są wąskie i nie wiem czy przypadkiem półosie nie są słabsze, bo przecież przy wprowadzaniu Poloneza uruchomiono produkcję mostu "kwadrata", dzięki czemu Polonezy dostały grubsze półosie niż 125p