Zgadza się. Lampy w borewiczu od 78r ewoluowały kilkakrotnie. Na targach w Genewie zaprezentowano wersje z światłami cofania w zderzaku i chromowanej metalowej obudowie. W latach 70' lampy metalowe z podstawowym światłem cofania lub przeciwmgłowym poza lampą zespoloną było normą (zobacz opel, ford fiat) Przez takie przeniesienie i wkomponowanie światła cofania w zderzak gumowy z belką metalową borewicza koszty produkcji wzrosły by
zapewne dlatego wygospodarowano dla wstecznego światła miejsce w tylnej lampie zespolonej ale wciąż nie zrezygnowano z pochromowanej obudowy. Tutaj zdjęcie w kolorze widać boczek w chromie.
można te lampy zobaczyć na wielu wczesnych prospektach Polskiego 1500. Wszystko było w fazie prototypu dlatego w ostateczności w 79r do serii wprowadzono plastikową obudowę
w tym prototypie niewyraźnie widać ale ma się wrażenie jakby tylny pas był pochylony bardziej do środka auta