nie przypominam sobie, zeby kąty daszkowania wystepowaly w innych kolach niz daszkowe ,a takich nie ma w skrzyni FSO,
moge nie pamietac wszystkiego,ale mysle ze ktos poplyna w wyobrazni,
nie sadze tez by ruszano katy nachylenia linii zęba ,bo po pierwsze to w fazie projektowania trzeba je wyznaczyc prawidlowe dla wspolpracy ,a po drugie zmiana poza drobny zakres tolerancji wymaga stosowania innych modulow,bo osie walow pozostaly w tym samym miejscu,
moze jakas drobna modyfikacja kąta zmniejszono luz medzyzebny, tylko nie wiem po co to robic - mozna pogorszyc sprawnosc, mozna uzyskac cichsza prace,ale nie zauwazylem w skrzyni plusa by ciszej chodzila,a wrecz potrafi klekotac po solidnym rozgrzaniu,
na wytrzymalosc zeba to nie wplywa,
ale to nie jest kąt daszkowania
w skrzyniach plusa na pewno zmniejszono sile sprezynek na blokadach tulei klowych,bo biegi wchodza z mniejszym wyczuciem momentu zalaczenia