Autor Wątek: Polonez Caro Plus nie odpala na gazie i benzynie  (Przeczytany 2365 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Polonez Caro Plus nie odpala na gazie i benzynie
« dnia: Lipiec 08, 2016, 11:14:36 am »

Offline jme

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 4
    • polonez caro plus 1,6 gsi 2000rok
Witam wszystkich forumowiczów, jestem nowym członkiem i prosiłbym w miarę możliwości o pomoc w następującej kwestii. Posiadam Poloneza Caro Plus 1,6 GSI z 2000 roku. Ostatnio polonez odmówił posłuszeństwa  a mianowicie na początku zaczął przerywać podczas jazdy zarówno na benzynie jak i gazie oraz potrafił zgasnąć. W chwili obecnej nie odpala ani na benzynie ani gazie. Wymieniłem świece przewody wysokiego napięcia, sprawdziłem bezpieczniki oraz wyłącznik wstrząsowy (jak sie tak nazywa) i nic nie pomogło odpalił natomiast przy zastosowaniu plaka. Nie jestem mechanikiem a historię z polonezem dopiero zaczynam mam go dwa miesiące ale przejechał juz 10 tysięcy i wczesniej nie zawiódł mnie. Wydaje sie ze co odcina doplyw paliwa czy benzyny czy gazu do silnika. Może ktos spotkal sie z taką awarią byłbym wdzięczny za sugestie od czego zacząć.

Odp: Polonez Caro Plus nie odpala na gazie i benzynie
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 08, 2016, 12:24:03 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
jaki masz tam gaz ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez Caro Plus nie odpala na gazie i benzynie
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 08, 2016, 13:34:43 pm »

Offline jme

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 4
    • polonez caro plus 1,6 gsi 2000rok
Musze sprawdzić wieczorem napisze pamiętam tylko butle stako ale to nic nie daje <uoee>

Odp: Polonez Caro Plus nie odpala na gazie i benzynie
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 08, 2016, 13:43:02 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant