Tu masz wszystkie:
I bieg II bieg III bieg IV bieg V bieg wsteczny przekładnia główna
do roku 1987
1.3 (CA), 1.5 (AC, AA, AB) 3,753 2,132 1,378 1,000 - 3,867 4,10
1.5 (AA, AB) 3,753 2,132 1,378 1,000 0,881 3,867 4,30
1.6 (CB) 3,753 2,132 1,378 1,000 0,881 3,867 4,10
po roku 1987 do 1991
1.3 (CA) 1.5 (AA, AB) 3,778 1,944 1,307 1,000 - 3,526 4,10
1.5 (AA, AB), 1.6 (CB) 3,778 1,944 1,307 1,000 0,803 3,526 4,10
1.6 (CB) 3,778 1,944 1,307 1,000 0,803 3,526 3,91
od MR 91 do MR 93
1.5 (AB, AF, AE) 3,778 1,944 1,307 1,000 0,803 3,526 4,10
1.6 (CB, CF, CE) 3,778 1,944 1,307 1,000 0,803 3,526 3,91
1.9 D (XUD 9A) 3,778 1,944 1,307 1,000 0,803 3,526 3,73
od MR 93
1.5 (AB, AF, AE) 3,830 1,971 1,321 1,000 0,806 3,574 4,10
1.6 (CB, CF, CE) 3,830 1,971 1,321 1,000 0,806 3,574 3,91
1.9 D (XUD 9A, XUD 9A/L) 3,830 1,971 1,321 1,000 0,806 3,574 3,73
1.4 16V (K16) 3,830 1,971 1,321 1,000 0,806 3,574 4,30
Combi Van 1.6 (
CE) 3,830 1,971 1,321 1,000 0,806 3,574 4,30
ale to już niezły "wicher" się robi , już sasm się pogubiłem. Wsad? narazie sam? skrzynie i zobacz jak Ci je?dzi. I bieg II bieg III bieg IV bieg V bieg wsteczny przekładnia główna
do roku 1987
1.3 (CA), 1.5 (AC, AA, AB) 3,753 2,132 1,378 1,000 - 3,867 4,10
1.5 (AA, AB) 3,753 2,132 1,378 1,000 0,881 3,867 4,30
1.6 (CB) 3,753 2,132 1,378 1,000 0,881 3,867 4,10
po roku 1987 do 1991
1.3 (CA) 1.5 (AA, AB) 3,778 1,944 1,307 1,000 - 3,526 4,10
1.5 (AA, AB), 1.6 (CB) 3,778 1,944 1,307 1,000 0,803 3,526 4,10
1.6 (CB) 3,778 1,944 1,307 1,000 0,803 3,526 3,91
od MR 91 do MR 93
1.5 (AB, AF, AE) 3,778 1,944 1,307 1,000 0,803 3,526 4,10
1.6 (CB, CF, CE) 3,778 1,944 1,307 1,000 0,803 3,526 3,91
1.9 D (XUD 9A) 3,778 1,944 1,307 1,000 0,803 3,526 3,73
od MR 93
1.5 (AB, AF, AE) 3,830 1,971 1,321 1,000 0,806 3,574 4,10
1.6 (CB, CF, CE) 3,830 1,971 1,321 1,000 0,806 3,574 3,91
1.9 D (XUD 9A, XUD 9A/L) 3,830 1,971 1,321 1,000 0,806 3,574 3,73
1.4 16V (K16) 3,830 1,971 1,321 1,000 0,806 3,574 4,30
Combi Van 1.6 (
CE) 3,830 1,971 1,321 1,000 0,806 3,574 4,30
alu już niezły "wicher" sie robi , już sam się zaczynam gubić. Wsad? narazie sam? skrzynię i zobacz jak Ci je?dzi. Je?li skrzynia jest z 1.6 to one miały mosty 3,91 i teoretycznie tak? powiniene? wsadzić bo most dobiera się do skrzyni(choć cały zestaw skrzynia +most do silnika i jego ch-ki).