Autor Wątek: Kolektor ssący 1.8 vvc  (Przeczytany 5343 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Kolektor ssący 1.8 vvc
« Odpowiedź #20 dnia: Wrzesień 26, 2016, 14:03:11 pm »

Offline J1612

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 250
A te grube przekładki w na kryzach to w jakim celu?
Park masznowy:
PN 1,4 -DF 1,6 R620ti R45 Bmw540i silnik w proszku

Odp: Kolektor ssący 1.8 vvc
« Odpowiedź #21 dnia: Wrzesień 26, 2016, 15:30:50 pm »

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 658
    • C+ pinto turbo
Izolacja termiczna -> spadek temperatury powietrza -> więcej mocy. Do tego poliamidowe podkładki pod śruby.

Odp: Kolektor ssący 1.8 vvc
« Odpowiedź #22 dnia: Wrzesień 26, 2016, 20:55:44 pm »

Offline zacekpl

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 723
  • Płeć: Mężczyzna
  • Maniak RWD
    • PN 1.8 VVC '95/Sierra 2.0 '91/BMW 7 3.0 '92/ Opel Senator 2.6 92'
Izolacja termiczna -> spadek temperatury powietrza -> więcej mocy. Do tego poliamidowe podkładki pod śruby.
O ile przekładka pomiędzy kolektor a głowicę jest dla mnie zrozumiała, to ta pomiędzy połówkami kolektora to już troche przerost formy nad treścią.

Odp: Kolektor ssący 1.8 vvc
« Odpowiedź #23 dnia: Wrzesień 26, 2016, 21:19:28 pm »

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 658
    • C+ pinto turbo
Izolacja termiczna -> spadek temperatury powietrza -> więcej mocy. Do tego poliamidowe podkładki pod śruby.
O ile przekładka pomiędzy kolektor a głowicę jest dla mnie zrozumiała, to ta pomiędzy połówkami kolektora to już troche przerost formy nad treścią.
Być może, ale biorąc pod uwagę koszta całego przedsięwzięcia to szkoda było nie dorzucić jeszcze jednego pliku do wycięcia :) Akurat w plenum powietrze nabiera najwięcej temperatury, więc jeśli wpadnie tam dodatkowy Nm to będę zadowolony.

Odp: Kolektor ssący 1.8 vvc
« Odpowiedź #24 dnia: Październik 03, 2016, 16:30:05 pm »

Offline kuras180

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 197
    • polonez 125
W moim przypadku wyglad zewnetrzny to sprawa drugorzedna.Mozna bylo kolektor obszlifowac i pomalowac ale nie widze w tym sensu,  bo auto sluzy do sportu i to ma dzialac!Na hamowni na serii wyszlo 158 koni