Autor Wątek: Most na sprężynach - ciekawy projekt  (Przeczytany 2600 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Most na sprężynach - ciekawy projekt
« dnia: Październik 16, 2016, 16:32:47 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6583
  • Płeć: Mężczyzna
Kto się zgadza że sprężyny będą uderzać w ścianki, a amortyzatory będą poddawane łamaniu?





Wycięcie kawałka podłużnicy też było raczej średnio szczęśliwym pomysłem.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Most na sprężynach - ciekawy projekt
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 16, 2016, 20:37:12 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
bez sensu, bo zamiast wycinac miejsce na kolumne to mozna zaadaptowac fabryczne miejsce,
tutaj najwyrazniej komus walaly sie amory ze sprezynami i postanowil przystosowac karoserie do posiadanych kolumn,zamiast zrobic odwrotnie  ;]
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Most na sprężynach - ciekawy projekt
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 16, 2016, 20:41:26 pm »

Offline zacekpl

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 723
  • Płeć: Mężczyzna
  • Maniak RWD
    • PN 1.8 VVC '95/Sierra 2.0 '91/BMW 7 3.0 '92/ Opel Senator 2.6 92'
Myśle, że miało by to szanse dobrze jeździc gdyby kolumny wstawił w miejsce amortyzatorów, albo amortyzatory zostawił na miejscu, a sprężyny dał w miejsce odboju. Czy kolmna bedzie zginana to zależy sztywnosci zastosowanych poli.
« Ostatnia zmiana: Październik 16, 2016, 20:43:57 pm wysłana przez zacekpl »

Odp: Most na sprężynach - ciekawy projekt
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 16, 2016, 21:26:10 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6583
  • Płeć: Mężczyzna
Moim zdaniem będzie zginana ze względu na kinematykę drążka Panharda i wahaczy wleczonych.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Most na sprężynach - ciekawy projekt
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 16, 2016, 22:10:48 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
"zginanie" kolumny od drazkow nie ma znaczenia,bo nie jest osadzona na sztywno,tylko siedzi w elementach podatnych
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Most na sprężynach - ciekawy projekt
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 17, 2016, 00:19:20 am »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
ja bym nie robił takiej wnęki tylko zastosował rurę o ściance 2.5mm , ją tam wspawał - można by było dobrać taką średnicę żeby wszystko ładnie pracowało i jednocześnie ona byłaby kawałkiem podłużnicy
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: Most na sprężynach - ciekawy projekt
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 17, 2016, 02:19:26 am »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6583
  • Płeć: Mężczyzna
"zginanie" kolumny od drazkow nie ma znaczenia,bo nie jest osadzona na sztywno,tylko siedzi w elementach podatnych

Tylko ile tam jest luzu do ścianek tej wnęki- wystarczy?
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Most na sprężynach - ciekawy projekt
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 17, 2016, 14:00:01 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
tego na zdjeciach nie widac ,wiec jak wykonawca nie zachowal odpowiednich odleglosci to spartolil robote,
chociaz w sumie widac na zdjeciu,ze juz zwyczajne postawienie na kola moze przesunac most do tylu na tyle,ze sprezyna dotknie blachy
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.