Czytanie zagranicznych for i to z zachodu nie będzie właściwe. Oleje z naszego rynku niestety różnią się od tych z Zachodu. Im bardziej na wschód, tym olej okazuje się być wyższej jakości. Oczywiście tylko marketingowo, bo skład już pozostawia wiele do życzenia.
Słuszna uwaga, tylko że miałem na myśli inną płaszczyznę. Nawiązując do wypowiedzi Mruka, uparte twierdzenie, że za jego nagłe wycieki odpowiada zmiana na półsyntetyk, jest przejawem braku elementarnej wiedzy o olejach. Natomiast na polskich forach trudno taką wiedzę zdobyć. Typowa dyskusja w dziale olejowym przypomina przedszkole. Najczęściej tak to leci:
[SuperRacer700k]:
Kupiłem niedawno samochód [JaNieMogę]
z silnikem [HulajDusza]
o udokumentowanym przebiegu 780 tys. km. Pora na wymianę oleju, jaki wybrać?OilGuru17:
Miałem taki sam samochód i używałem [ŁupuChlupuMacuPacu].
Zrobiłem na nim 50 tys km i nic się nie działo. Z tego co mi wiadomo to silnik chodzi do dzisiaj.Proszę ponownie Tomasza o sprecyzowanie, co takiego podejrzanego jest w mojej wypowiedzi. O jaki temat z dwusiarczkiem chodzi. Bo szukajka znajduje ich wiele, a ja nie mam całego dnia na siedzenie na forum. Nie reklamowałem żadnej marki/sklepu. Swoje porady napisałem bezinteresownie i w dobrej wierze. Chcesz, rób po swojemu, możesz nawet zalać silnik Hipolem - jeden tak robi i też chwali po forach. Ale jak masz zamiar mnie szkalować, powiedz co konkretnie masz do zarzucenia, a nie jakieś ogólniki.