Autor Wątek: Polonez Caro złoty 1994  (Przeczytany 3437 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Polonez Caro złoty 1994
« dnia: Listopad 22, 2016, 21:55:32 pm »

Offline JohnyWalker

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 258
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, PF 125p, 126p
Witajcie. Żeby nie było że zupełnie nic się nie dzieje, pora wrzucić złotą Carówkę. Samochód do niedawna należał do kolegi, ma rozbudowaną historię. Pochodzi z 1994 roku, pierwotnie napędzał go gaźnikowiec 1600 z podtlenkiem lpg. Oryginalnie posiadał grocliny standard. Parę lat temu został przebudowany na 1.4  (żeby nie było, podzespoły pochodzą z caro '94, silnik jeszcze ze starym blokiem). Później samochód otrzymał orciari. Najeździł masę kilometrów, po kraju i nie tylko. Obecnie dostał u mnie etat dupowozu. Niestety pęknięciu uległa głowica, ale ten silnik jest na tyle udany że nie chciałem go zmieniać na inną jednostkę i otrzymał inną głowicę, po remoncie. Naprawę przeszedł też przód- efekt stłuczki. Z wyposażenia wciąż są groki, chociaż inny zestaw, z ogrzewaniem. Seryjne hamulce z przodu zastąpiła wentylowana siena.







« Ostatnia zmiana: Listopad 22, 2016, 21:58:03 pm wysłana przez JohnyWalker »
Fiat 125p 1987- w budowie (trwale); Fiat 125p 1500 1978; Caro VVC 1996; Atu+ 1.8 - w przebudowie (też wiecznie); Caro 1.5 1994; Fiat 126 BIS- ; Caro 1.4 16V 1994, Truck 1.9 2003

Odp: Polonez Caro złoty 1994
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 23, 2016, 12:36:45 pm »

Offline Michu125p

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 188
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jeśli FSO, to tylko z dwoma wałkami rozrządu :)
    • 125p 1.4 16V / Caro 1.4 16V
Świetny kolor, bardzo fajnie że nie ma spojlera!
To hamulce od sieny pasują pod 13"?

Odp: Polonez Caro złoty 1994
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 23, 2016, 13:16:33 pm »

Offline JohnyWalker

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 258
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, PF 125p, 126p
Taa, to główny powód żeby ich stosować. Każda felga z fso siada. Bo jeśli masz większe koła, lepiej dać palio- ta sama konstrukcja a tarcza już większa.
Spoilera nie lubię, ale rozważam czy nie dać żeby komplet jednak był.
Fiat 125p 1987- w budowie (trwale); Fiat 125p 1500 1978; Caro VVC 1996; Atu+ 1.8 - w przebudowie (też wiecznie); Caro 1.5 1994; Fiat 126 BIS- ; Caro 1.4 16V 1994, Truck 1.9 2003

Odp: Polonez Caro złoty 1994
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 23, 2016, 13:31:46 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
jaka jest w koncu srednica tloczka w tych Siennach z tarczami 240mm ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez Caro złoty 1994
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 23, 2016, 18:41:49 pm »

Offline JohnyWalker

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 258
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, PF 125p, 126p
W przyrodzie występują dwie: 48mm, czyli jak w zwykłym lucasie i 54mm.
Fiat 125p 1987- w budowie (trwale); Fiat 125p 1500 1978; Caro VVC 1996; Atu+ 1.8 - w przebudowie (też wiecznie); Caro 1.5 1994; Fiat 126 BIS- ; Caro 1.4 16V 1994, Truck 1.9 2003

Odp: Polonez Caro złoty 1994
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 23, 2016, 20:00:09 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
a to zaleznie,czy tarcza jest lita czy wentylowana ?
bo skoro sa roznice to na pewno miedzy Sienna a Palio weekend ,
ewentualnie przed i po lifcie (silnik 1.4 8v zostal zastapiony przez 1.2 8v)
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez Caro złoty 1994
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 23, 2016, 20:32:23 pm »

Offline JohnyWalker

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 258
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, PF 125p, 126p
Są dwie wersje średicy dla wentylowanych 240. Zacisk różni się tylko średnicą tłoczka. Być może było to zależne od wersji silnikowej np. większe dla 1.6 16V, które jechało. Podone, ale niewentylowane hamulce ma bravo/a. Palio i spółka na 257 występowała chyba tylko na większym tłoczku.
« Ostatnia zmiana: Listopad 23, 2016, 20:36:24 pm wysłana przez JohnyWalker »
Fiat 125p 1987- w budowie (trwale); Fiat 125p 1500 1978; Caro VVC 1996; Atu+ 1.8 - w przebudowie (też wiecznie); Caro 1.5 1994; Fiat 126 BIS- ; Caro 1.4 16V 1994, Truck 1.9 2003

Odp: Polonez Caro złoty 1994
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 27, 2016, 16:18:26 pm »

Offline JohnyWalker

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 258
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, PF 125p, 126p
Fiat 125p 1987- w budowie (trwale); Fiat 125p 1500 1978; Caro VVC 1996; Atu+ 1.8 - w przebudowie (też wiecznie); Caro 1.5 1994; Fiat 126 BIS- ; Caro 1.4 16V 1994, Truck 1.9 2003

Odp: Polonez Caro złoty 1994
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 27, 2016, 17:45:38 pm »

Offline mp79

  • Autsajder
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3055
  • Płeć: Mężczyzna
    • truckło
Jaki to ma kod lakieru?

Odp: Polonez Caro złoty 1994
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 08, 2017, 00:34:56 am »

Offline Bartek028

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 31
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.6 GLI 95' / Caro Plus 1.6 GTI 16V 98' / Caro 1.6 GLI 96'
Świetny. Widzę go czasami jak gania po Stalowej. Ostatnie zdjęcie przy lokomotywie w Rozwadowie, prawda? :D