instrukcja jest do samochodow dajewo, ale nie wiadomo czym sie tam podlaczono,zeby moc zapisac cos w kodzie,
do PN jest odzielny program pod DOS ,ale we wtyczce jest wiecej przewodow niz te wykorzystywane do komunikacji programu ,a PN przeciez OBD2 nie ma ,wiec to nie sa przewody do innych urzadzen,
moze sluza do komunikacji z ECU przez inny interfejs, taki ktory pozwoli modyfikowac kod ,ale ta instrukcja nic o tym nie mowi, nie wspomina nawet jakim fejsem i programem to zrobic
komplet, czyli ECU+brazowe pudelko+kluczyk kupisz na szrocie do 100pln ,tylko musisz namierzyc świeżo przywiezione GSI
co do mojego dajhajsu ,to nie wiazalem tego od poczatku z immo - najpierw sprawdzilem czy jest iskra, potem czy startuje na plaku i doszedlem do nie pracujacej pompy paliwa,
by sprawdzic,czy sie nie zatarla znalazlem odpowiedni przewod w kostce,wygrzebalem go i podlaczylem bezposrednio pod 12v,
pompa ruszyla ,co oznajmila glosna praca,
silnik zapalil,
dopiero analiza tego,ze na przewodzie zasilajacym brakuje napiecia, sprawdzenie ewentualnych bezpiecznikow (przesledzenie drogi przewodu do ECU) tknelo mnie na immo,
dodatkowo auto potrafilo czasami zgasnac ,albo nie odpalic mimo wlaczonej pompy ,ale tylko bardzo sporadycznie, wiec to pewnie nie bylo zwiazane z immo (chociaz teraz wkladam kluczyk tylko w jednej pozycji, wiec cholera wie, ale napiecia dla pompy ciagle brak)
nie wiem czy w PN to dziala tak samo - musisz sprawdzic czy pompa nie pracuje,
mozesz zasilic pompe bezposrednio w skrzynce bezpiecznikow i sprawdzisz,czy auto bedzie dzialo na benzynie - nie wiem czy immo odcina wtryskiwacze ,ale na pewno ECU wylacza wtryskiwacze,gdy pompa nie pracuje,
wystarczy wyjac bezpiecznik od pompy by sie przekonac, ze paru sekundach ECU odlaczy wtryskiwacze