Autor Wątek: 1,6 GLI  (Przeczytany 2094 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

1,6 GLI
« dnia: Marzec 22, 2017, 21:09:03 pm »

Offline maniek1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 442
  • Płeć: Mężczyzna
    • fiat 125p
Witam wszystkich,mam pytanie jakie ciśnienie na cylindrach powinien mieć silnik 1,6 GLI na hydraulice ?

Odp: 1,6 GLI
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 21, 2017, 14:10:56 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
12.5 bara
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: 1,6 GLI
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 21, 2017, 20:22:23 pm »

Offline ambulans

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 26
  • Płeć: Mężczyzna
    • autoform 1.6 gli + lpg
Podepnę się pod temat,
Czy jest jakaś reguła dlaczego ohv ma najmniejsze ciśnienie sprezania na 4 cylindrze  ( ten przy skrzyni biegowej) ?
Panuje tam największą temperatura czy jak ?
Mierzyłem juz trzy ohv i kazda na czwartym ma odchylek rzędu 1-3 bara

Odp: 1,6 GLI
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 28, 2017, 16:10:23 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
przypadek,
mierzylem silniki ,gdzie bylo ~11bar ,a na jednym srodkowym 8bar
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: 1,6 GLI
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 29, 2017, 01:59:37 am »

Offline Daniel#1984

  • Democratic Republic Of Boland
  • Moderator
  • Wiadomości: 4659
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kukle City
    • 1.6 Abimex 1996 LPG
przypadek,
mierzylem silniki ,gdzie bylo ~11bar ,a na jednym srodkowym 8bar

To samo było w moich silnikach, najgorsze wyniki miał 3 cylinder.
Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...

Odp: 1,6 GLI
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 03, 2017, 21:12:36 pm »

Offline ambulans

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 26
  • Płeć: Mężczyzna
    • autoform 1.6 gli + lpg
sprawdzaliście wraz z pomiarami luz zaworowy?? (mowa tutaj o silnikach z ręczną regulacją)

Ja nie sprawdzałem, zdjąłem głowicę, zalałem tłoki i głowicę naftą i odziwo głowica szczelna, a z czwartego cylindra nafta schodzi identycznie jak w pozostałych. Tłoki nie latają a ściany atakujące noszą minimalne ślady rys na wszystkich 4 cylindrach. Uszczelka nie wskazywała na przedmuchy. Mam wrażenie, że na czwartym cylindrze był zbyt mały luz zaworowy - przez co zawór nie do końca się przymykał i stąd też gorszy wynik. (może zawór się uklepał i siadł wyżej w głowicy). Druga opcja to taka, że zawór w głowicy przy demontażu akurat ułożył się w "najszczelniejszej" pozycji. Tak czy siak zawory dotrę i uszczelniacze wymienię