« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 02, 2017, 23:53:42 pm »
Odkręcenie gaźnika przecież to banał. Bierzesz płaski klucz 13 i jedziesz. Osobiście mam płaski klucz obcięty w połowie aby z tyłu przy pokrywie można było łatwo manewrować oraz cienkościenny oczkowy. O zdejmowaniu pokrywy zaworów zapomnij, to nie "Maluch".
Zmiany śrub pod klucz "12" także nie polecam, z pewnością nie będziesz miał takiego klucza pod ręką gdy w przyszłości będziesz musiał na szybko wyciągnąć gaźnik. Wyjęcie gaźnika w Polonezie to trudność mniej więcej taka jak zmiana koła.

Zapisane
Fiat 1500'66, Fiat 125: '66,'71,76, Fiat 132: '72,74,78, Fiat Fiat 131:'76,'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLE'94,94,95,Caro Plus:'99,Kombi: '99, ATU Plus 02, Plus 1,4 GTI, 1,8 GTI, Mercedes 500E'91, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16