Generalnie mocno słabo to wygląda po kilku latach od kupna i pomiarach - skrzynia ma sterowanie hydrauliczne wiec albo kombinacje albo MT75 z wersją na linkę. Ja jednak kombinuje nad zastosowaniem skrzyni od 132 która mam - odpada problem sterowania wału i prędkościomierza i pasuje w tunel. Problem jest jednak taki ze rozrusznik forda wypada w miejscu otworu który powinien centrować skrzynie fiata na flanszy a następny ze na wieloklin skrzyni fiata pasują tylko tarcze 200/215/228mm a ford stosuje w 2.0 i 2.3 240mm. Jedynie zwykłe 2.0 8V ford miało 215mm ale patrząc na fakt ze np w bmw E36 tarcza 215mm pada jak mucha przy M43B19 które ma raptem 105-117KM i około 180Nm i seryjnie w E46 już 228mm na pewno jej nie zastosuje tylko idę w kierunku 228mm - tyle dla przykładu ma R6 M52B25 Które ma około 170Km i około 240Nm czyli wartości parametrów zbliżone do 2,3 16V na kompie RS2000. Dodatkowo rozrusznik koliduje z belka zawieszenia

Kolejna sprawa ze z osprzętu scorpio praktycznie nie pasuje nic

Kolektory nie wchodzą, komp to dramat jeżeli chodzi o instalacje i czujniki. Generalnie to jeżeli chodzi o ten motor najlepiej chyba kupić RS2000 i słupek 2.3 oraz skrzynie N9 i wtedy ładować do FSO. Niestety opcja kupna za grosze i taniej i szybkiej przekładki jak mi się wydawało parę lat temu nie wypali w tym wypadku, ale jako ze już mam silnik i całego DF to w bliżej nie określonej przyszłości się tym zajmę i posadzę w 125p :D. W ładzie siada toto bez problemu - tyle ze tam sprzęgło jest już hydrauliczne o komora szersza i wszystko wchodzi jak by stamtąd było... Jak coś się urodzi to oczywiście info się pojawi w temacie dotyczącym 2.3. Temat na pewno nie umrze tylko czasu brak