Autor Wątek: 1.4 16V Cieżko pali .  (Przeczytany 1682 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

1.4 16V Cieżko pali .
« dnia: Listopad 19, 2017, 15:11:19 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Witam mam problem z swoim roverkiem . Od stania coś się popieprzyło w elektryce prawdopodobnie i powoli dochodzę z znajomymi o co chodzi ale  mam większy problem . Od pewnego czasu mam problem z odpalaniem samochodu . Autko ciężko pali jak nie chce odpalić zaczyna go przylewać potrafi strzelić w puchę i wydech . Jak odpali po dłuższym postoju lubi zgasnąć jak się nie podwyższy mu obrotów troszkę ale jeśli pochodzi chwilkę to już normalnie silnik chodzi . Wymieniłem listwę wtryskową na tą ze zwykłego rovera bo miałem jakiegoś pecha z regulatorami ciśnienia paliwa (po postoju szybko benzyna się cofała w przewodach) Pompa używana jest ale oryginalna FSO (kupiłem kiedyś z całym bakiem) . Nie mam w aucie gazu więc nie mam jak sprawdzić czy na LPG jest taki sam efekt .  Czy jednak jest możliwe że to przez listwę z zwykłego rovera ? Nawiew podciśnieniowy wywalony i króciec w kolektorze zaślepiony .
« Ostatnia zmiana: Listopad 19, 2017, 15:19:15 pm wysłana przez Macfly »
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: 1.4 16V Cieżko pali .
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 19, 2017, 15:16:50 pm »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
Zamiast szukać dziury w całym zacznij od najczęstszej przyczyny - czujnik temp. płynu. Potem możesz sprawdzić ustawienie nierządu, a w ostateczności CPWK. Listwa z "niezwykłego" rovera jest praktycznie taka sama różnica jest tylko w wyprowadzeniu powrotu w inną stronę, więc nie ma to znaczenia.

Odp: 1.4 16V Cieżko pali .
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 19, 2017, 15:21:53 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
W sumie nie pomyślałem o tym czujniku mam luzem 2 silnik rovera który odpalał elegancko to przerzucę z niego i zobaczę efekt. W sumie sprawdził bym błędy kompa  rovera ale kumpel nie ma czasu żeby maszynkę do tego pożyczyć więc sam muszę dojść o co biega .
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: 1.4 16V Cieżko pali .
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 19, 2017, 20:18:37 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3764
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Czujnik temperatury płynu chłodzącego to podstawowy czujnik do korekty przy odpalaniu motoru, a na zimnym jest kluczowy żeby w ogóle dało się przejść w afterstart i uzyskać w miarę stabilną pracę. Gdybyś mógł to zmierz rezystancję na zimnym silniku.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...