Autor Wątek: trzęsie roverem  (Przeczytany 10169 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

trzęsie roverem
« Odpowiedź #40 dnia: Październik 12, 2009, 19:51:32 pm »

specjalista

  • Gość
Ja kopułkę w roverku odkręcałem kluczem chyba 7. Miejsca jest tam bardzo mało niestety.
Co do palca to masz śrubę pod klucz chyba 8, odkręcasz i zdejmujesz palec w stronę ściany grodziowej. Śrubę teoretycznie trzeba potem wkręcić pomalowaną klejem do gwintów.

trzęsie roverem
« Odpowiedź #41 dnia: Październik 12, 2009, 19:51:36 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "OZi1845"
jak sie zdejmuje palec?
jest śruba 8 na przeciwko wyjścia palca . Trzeba obrócić wałem aby śruba miałą dobry dostęp. potem zdejmujemy i zakładamy drugi.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

trzęsie roverem
« Odpowiedź #42 dnia: Październik 12, 2009, 20:59:58 pm »

Milek#1944

  • Gość
Prawda, do palca jest osemka, do kopulki tez potrzeba klucza o tej srednicy ale ciezko tam z dojsciem(trzeba miec waski klucz). Do palca polecam jakies przedluzki, obracamy walem i przedluzamy nasadke tak aby wyszla nad podszybie. Sruby do przykrecania kopulki mozna potraktowac zarowno kluczem "8" jak i srubokretami bo są naciete, tak jest duzo prosciej i szybciej. Na przykręcanie polecam krotki srubokret a na koncowe dokrecenie grzechotki z krzyzakiem.

trzęsie roverem
« Odpowiedź #43 dnia: Październik 13, 2009, 09:31:45 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "TakiMilek"
do palca jest osemka, do kopulki tez potrzeba klucza o tej srednicy
Nie do końca. Mi się trafiła kiedyś z łbami calowymi. na szczęście miałem odpowiednie nasadki...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

trzęsie roverem
« Odpowiedź #44 dnia: Październik 13, 2009, 18:26:47 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
a ja mam klopota ze swojim kombiakiem.

a mianowicie, jak chodzi na wolnych obrotach na bezynie to nie trzesie sie, ale jak pracuje na gazie to wchodzi w taka wibracje ze cala karoseria sie trzesie. a zrobilo sie tak po regulacji gazu. co z tym zrobic, wymienic dyfuzor na mikser palinikowy czy cos innego???
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

trzęsie roverem
« Odpowiedź #45 dnia: Październik 13, 2009, 19:34:29 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4230
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Jeżeli przy poprzednim mikserze było OK, to zakładaj jak było, bo widocznie ten mikser i to ustawienie mu nie podpasiło :)
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

trzęsie roverem
« Odpowiedź #46 dnia: Październik 13, 2009, 20:06:07 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
BARTEK#1925 było dobrze jak mieszanka byla za bogata, teraz jest wyregulowanie na analizatoze i wlasnie sie trzensie na wolnych obrotach. miksera nie zmienialem, jutro zaloze palnikowy...
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil