Autor Wątek: Caro plus bosch stuki  (Przeczytany 6520 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Caro plus bosch stuki
« Odpowiedź #40 dnia: Grudzień 25, 2017, 15:35:54 pm »

Offline CieniaczRider

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 514
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro Plus
Może zdejmij na razie pokrywę zaworów i sprawdź, czy i jak to zostało wyregulowane-u mnie po zakupie przy kilku zaworach regulacji nie było w ogóle, tzn napięcie było "luźne", trochę to dziwny patent, że hydraulika wymaga regulacji, no ale cóż.

Jedni mechanicy mówią, że się nie reguluje bo to hydraulika, a ja uważam, że zawory podlegają regulacji w Polonezie-sam u siebie ustawiałem (nie wszystkie) i jest ciszej, muszę resztę ustawić tak samo i powinno być git.

Z tego co pamiętam-ustawia się mijankę zaworów (pierwszy z czwartym, drugi z trzecim), tzn np. na drugim cylku jedna krzywka "otwiera", druga zamyka-wtedy dokręcasz regulację trzeciego cylindra, aż dotknie zaworu i jeszcze ok 2,5 obrotu (chociaż to na pewno też zależy od stanu reszty podzespołów)-ja tak poprawiałem u siebie i jest duuużo ciszej.

Oczywiście jak ktoś coś ma do poprawienia, to chętnie posłucham, bo nie wiem, na ile to zgodne ze sztuką.

Jak już pisałem-u mnie po ustawieniu "mijanki" 4 cylka na pierwszy regulacja była totalnie luźna.

Zdjęcie pokrywy w Boschu to chwila roboty.

Odp: Caro plus bosch stuki
« Odpowiedź #41 dnia: Grudzień 25, 2017, 15:52:24 pm »

Online diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2080
2,5 obrotu nie zależy od stanu czegokolwiek, tylko zależy od skoku gwintu śruby w dźwgience x1. Czyli 1 obrót to 1 mm. 2,5 obrotu to 2,5mm a skok szklanki max to ok 5,5mm, więc ustawiasz tłoczek w połowie. Lepiej mniej niż więcej, bo od ok 3mm zaczyna się powoli zasłaniać otworek którym wpływa olej do szklanki.
Reszta jest tak jak pisze CieniaczRider

Odp: Caro plus bosch stuki
« Odpowiedź #42 dnia: Grudzień 25, 2017, 21:27:05 pm »

Offline stefanoxxx

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 26
  • Płeć: Mężczyzna
    • polonez caro plus
Wyjme silnik i zobaczymy , i tak musze skrzynie dac nowa bo jest zgrzyt przy wbijaiu 3i4 i do tego rzezi skrzynia na luzie chyba lozysko , chcialbym raz i porzadnie silnik zrobic ale jak czesci goniane to nic z tego, myslaem ze po remoncie chociaz z 50tys sie zrobi.

Odp: Caro plus bosch stuki
« Odpowiedź #43 dnia: Grudzień 25, 2017, 21:56:09 pm »

Offline mihals

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1145
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez ohv
Ten zgrzyt to niekoniecznie skrzynia,może masz już sprzęgło w kiepskim stanie? to że rzęźi skrzynia to w sumie norma w łożyskach oporowych w polonezie (szczególnie po dłuższym jeżdzeniu) jakbyś kupował łozysko oporowe to weź coś lepszego np z firmy Luk,czy sachsa,bo jak w sklepie powiesz że chcesz do poloneza to ci dadzą najgorsze noname,które będzie hałasowało już po kilku kilometrach od zamontowania

Odp: Caro plus bosch stuki
« Odpowiedź #44 dnia: Grudzień 25, 2017, 22:22:29 pm »

Offline stefanoxxx

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 26
  • Płeć: Mężczyzna
    • polonez caro plus
Sprzeglo wlasnie ok bylo.

Odp: Caro plus bosch stuki
« Odpowiedź #45 dnia: Grudzień 27, 2017, 12:43:06 pm »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2283
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
widzę że to jakiś trup, sprzedaj ten złom jak stoi   bo szkoda czasu i nerwów.
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

Odp: Caro plus bosch stuki
« Odpowiedź #46 dnia: Grudzień 27, 2017, 17:45:48 pm »

Offline stefanoxxx

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 26
  • Płeć: Mężczyzna
    • polonez caro plus
Jakkazdy polonez.