Autor Wątek: Hydropopychacze  (Przeczytany 4183 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Hydropopychacze
« Odpowiedź #20 dnia: Wrzesień 12, 2023, 16:37:47 pm »

Offline mareks#1181

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1167
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GSI
A ja swój kolektor od gsi oddałem na szrot, a można było coś wymodzić i było by pięknie z robotą z klawiaturą i głowicą.

Odp: Hydropopychacze
« Odpowiedź #21 dnia: Wrzesień 12, 2023, 17:45:37 pm »

Offline Morfina

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 880
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro V6
tylko nie ma chętnych by to zrobić ;) Mam kolektor naszykowany na taką opcję. Nawet fabrycznie nowy.
A dziwisz się? Aluminium to nie stal którą każdy głupek pospawa,kolektor ssący to stop w dodatku marnej jakości plus potencjalne flansze muszą zostać wykonane z czystego aluminium więc albo zrobienie tego będzie kosztować jakieś chore pieniądze albo będzie pękać na spawie przez zły dobór materiału. Mam znajomego który zawodowo spawa takie rzeczy i ostatnio walczył z głowicami (pęknięcia na kanałach wodnych) od starej Toyoty land Cruiser V8 i tam już było wesoło a co dopiero przy jakości FSO
Ślusarz, złodziej, łowca krasnali

Odp: Hydropopychacze
« Odpowiedź #22 dnia: Wrzesień 12, 2023, 18:03:20 pm »

Offline mp79

  • Autsajder
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3055
  • Płeć: Mężczyzna
    • truckło
Niektóre stopy glinu są naprawdę problematyczne. Profile - nie, ale odlewy... 🙄
Felgi już przy malowaniu proszkowym potrafią gazować, a mowa tu o temperaturach ok. 160°C

Odp: Hydropopychacze
« Odpowiedź #23 dnia: Wrzesień 12, 2023, 19:09:17 pm »

Offline mareks#1181

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1167
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GSI
A możny by przeciąć po środku tej części która jest pionowo, a następnie podpasować do środka jakieś cienkościenne rurki np z nierdzewki, podczas składania dodatkowo jakiś odpowiedniej wielkości oring celem doszczelnienia. Może by zdało egzamin.

Odp: Hydropopychacze
« Odpowiedź #24 dnia: Wrzesień 12, 2023, 21:58:36 pm »

Offline diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2080
Kolektor nie pęknie bo jest podparty w wielu miejscach. 3 wsporniki od kolektora wydechowego i szeroka część po ssącej stronie głowicy.
W dodatku nie ma wody, a ścianki są w miarę grube.