w ten sposób, że z linii zautomatyzowanej ściągano w pewnym momencie niedokończone nadwozia i specjalny zespół spawaczy kończył montaż ręcznie.Jeżeli autentyczny jest dokument w który MO stwierdzała że kupili 200 szt. Polonezów Coupe z turbodoładowanym silnikiem 2.0, żeby FIA zatwierdziła homologację Poloneza 2000 Turbo w grupie B (co się nie stało), to by znaczyło że OBR miał dość poważne plany wględem tego auta. A nawet gdyby nie mieli, to tak jak mówiłem, rajdówki generalnie cierpią na niedobór sztywności, więc to było korzystne dla OBRu żeby zlecić wzmocnienie Coupe już na linii w fabryce skoro był tam osobny zespół ludzi od montażu Coupe (przeprogramowanie robotów już takiej łatwe pewnie nie było), niż konsumować własne siły żeby wzmacniać Coupe w OBRze od zera.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 02, 2018, 17:22:32 pm wysłana przez banned »
u mnie zastosowałem zamienniki z Allegro do trucka , próg środkowy i zewnętrzy z konkretnej blachy 1,5 albo 2 mm także pancerne
Ciekawe, ilu budowniczych "repliki" QP już żałuje okaleczenia pełnowartościowego poloneza (i zmarnowania do tego truckowych drzwi, które na szczęście można odzyskać), a ilu dopiero zacznie
jakoś nie żałuję i raczej nie będę nigdy żałował że odbudowałem w atrakcyjniejszej formie przegnitego Poloneza caro 1,4
a pod linią tylnych okien wspawałem profil zamknięty łączący tylne nadkola ze środkowym słupkiem i dodatkowy profil skośny. także raczej jest sztywno