Autor Wątek: Borek 84'  (Przeczytany 4406 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Borek 84'
« dnia: Kwiecień 05, 2019, 14:51:37 pm »

Offline wojtas74

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 40
  • Płeć: Mężczyzna
    • stilo
Wreszcie i ja mogę przedstawić wojego poloneza .
Rocznik 84'. Wersja bez obrotomierza, fotele w ,,skórze"...
Mega zakonserwowany przez pierwszego właściciela wiec na dzień dzisiejszy lakier do drobnych poprawek i polerki.
Z mechanicznych spraw to zawias przód i tył do kapitalki bo wszystkie gumy sparciałe. Auto buja sie jak amfibia ....Most napędowy pięknie śpiewa,podpora wału napędowego praktycznie nie istnieje. Wiec jest co robić😁....
Jestem laikiem w temacie komputera wiec,proszę o podpowiedź jak zamieścić bezpośrednio tu foty z pominięciem np fotosika bo nie potrafie znaleźć takiego info na forum....

Odp: Borek 84'
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 05, 2019, 14:53:22 pm »

Offline Daniel#1984

  • Democratic Republic Of Boland
  • Moderator
  • Wiadomości: 4659
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kukle City
    • 1.6 Abimex 1996 LPG
Serwis zdjęciowy, np. flickr (lub postimage.org, ale tam z czasem wygasają), potem wklejasz zdjęcia w tagach (bez spacji) [img ]http://link do zdjęcia[/img ] :)
Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...

Odp: Borek 84'
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 05, 2019, 15:07:36 pm »

Offline wojtas74

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 40
  • Płeć: Mężczyzna
    • stilo
Ok.Spróbuje to ogarnąć...
Podpowiedzcie mi jeszcze czy podejdą mi felgi 15 , 8,5'szer i et 15?. Myśle że na tył nie bedzie problemu z nimi ale czy z przodu przy skręcie nie będzie gdzieś ocierać?

Odp: Borek 84'
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 05, 2019, 20:19:46 pm »

Offline Przemooo

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 173
    • Caro 1,6 gle 1995
8,5 na przod moze byc ciezko wladowac ale pewnie sie da :) tylko jak Ty bedziesz krecil taka felga bez wspomagania ? :D jakie opony na to planujesz ?
jest Caro 1.6 GLE 1995
było Caro 1,8 16v 1996

Odp: Borek 84'