Autor Wątek: Schemat instalacji elektrycznej MR'93  (Przeczytany 1440 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Schemat instalacji elektrycznej MR'93
« dnia: Listopad 08, 2019, 02:12:02 am »

Offline Vornar0

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 198
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Kombi[Van] Plus 1.6 MPI (klima, el.szyby, el.lusterka itp.)
Jak wyżej, przeszukałem forum. Nie potrafię znaleźć schematu wnętrza do Abimexa z 96. Konkretnie szukam stałego płyta i kabli od kierunków.  Chcę podłączyć centralny :)

Odp: Schemat instalacji elektrycznej MR'93
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 08, 2019, 08:03:02 am »

Offline Kleofas

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 428
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldoford 2.0 SLE & reszta gruzów
Schematem nie poratuję, ale kierunki najwygodniej znaleźć w kostce koło lewego buta kierowcy, skąd idzie wiązka na tył. Bierzesz sobie miernik czy żarówkę, odpalasz migacz i lecisz po pinach. Jak mnie pamięć nie myli może to być niebieski i niebiesko-biały.
Stały + chyba najwygodniej z puszki bezpieczników, jest w tej okolicy parę opcji do wyboru.

Odp: Schemat instalacji elektrycznej MR'93
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 08, 2019, 16:12:19 pm »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1676
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo Intercooler +1?? KM?? & Fiat Marea Weekend 1.9 JTD '01 110 KM - Gruz Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - Dailycar "TurboŁoś"
Kierunki najwygodniej przy włączniku awaryjnych wpiąć. Ale coś mi świta, że rocznik '96 będzie miał wyprowadzenie na kierunkowskazy pod alarm/centralny - taki fioletowy kabelek z końcówką żeńską, za zegarami.
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: Schemat instalacji elektrycznej MR'93
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 08, 2019, 20:20:38 pm »

Offline krisstof34

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 104
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.6 GLI
Racja szukaj za zegarami
Ja miałem już alarm i dokładałem centralny i wszystko tam było

Odp: Schemat instalacji elektrycznej MR'93
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 14, 2019, 19:23:08 pm »

Offline deser

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 117
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldek
Stały plus to fioletowy przewód w skrzynce bezpieczników zakończony pojedynczym złączem, lub czerwony przewód za schowkiem zakończony 4 pinowym złączem. (uwaga, bez bezpiecznika jest wpięty bezpośrednio w alternator).

Kierunkowskazy wpinasz w bodajże 2 żółte lub 2 zielone przewody wychodzące równolegle z włącznika świateł awaryjnych.