Autor Wątek: Polonez 1.6 GSI nie pali na jeden cylinder.  (Przeczytany 1634 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Polonez 1.6 GSI nie pali na jeden cylinder.
« dnia: Czerwiec 27, 2020, 11:37:25 am »

Offline Smina

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 4
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro Plus 1.6 GSI
Cześć.
Jestem tutaj nowy.
Udało mi się zakupić w zeszłym tygodniu Poloneza Caro Plus 1.6 1998r.
Mam mały problem.
Nie pali na jeden cylinder.
Kable, świece i cewka zmieniona i nic...
Czy kiedykolwiek mieliście problem z wtryskami czy ew. czyściliście je...?
Może ktoś miał podobny problem co zrobić..?

Dzięki za pomoc :) Pozdrawiam

Odp: Polonez 1.6 GSI nie pali na jeden cylinder.
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 27, 2020, 11:38:05 am »

Offline Daniel#1984

  • Democratic Republic Of Boland
  • Moderator
  • Wiadomości: 4668
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kukle City
    • 1.6 Abimex 1996 LPG
Kompresja do zmierzenia, czy w ogóle jest na tym cylindrze.
Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...

Odp: Polonez 1.6 GSI nie pali na jeden cylinder.
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 27, 2020, 11:44:41 am »

Offline Smina

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 4
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro Plus 1.6 GSI
Dzięki za info.

Odp: Polonez 1.6 GSI nie pali na jeden cylinder.
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 27, 2020, 13:20:31 pm »

Offline AndrzejP

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 397
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro Plus GSI
Możesz też zdjąć pokrywę zaworów i zobaczyć, czy wszystkie dźwigienki pracują. Częsty problem w GSI - zjechana krzywka / krzywki na wałku rozrządu. Generalnie do sprawdzenia układ sterujący zaworami (popychacze, laski, dźwigienki, wałek).

Odp: Polonez 1.6 GSI nie pali na jeden cylinder.
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 11, 2020, 09:40:04 am »

Offline Smina

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 4
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro Plus 1.6 GSI
Cześć
Cewka, kable i świece zmienione i nic...
Iskrę na wolnych obrotach podaje na wszystkie świece.
Oddałem do mechanika, czyścił i sprawdzał wtryski, mierzył ciśnienie, wszystko ok...
Stwierdził, że problem bardziej elektryczny i przy dużym oporze gubi prąd.
Oddałem do elektromechanika, czekam co będzie....

Miał ktoś może taką przypadłość...??

Odp: Polonez 1.6 GSI nie pali na jeden cylinder.
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 11, 2020, 11:42:39 am »

Offline Daniel#1984

  • Democratic Republic Of Boland
  • Moderator
  • Wiadomości: 4668
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kukle City
    • 1.6 Abimex 1996 LPG
To on pali na jeden cylinder i później przestaje, czy nie pali cały czas? Ta teoria to według mnie jakaś bzdura.
Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...

Odp: Polonez 1.6 GSI nie pali na jeden cylinder.
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 11, 2020, 15:50:01 pm »

Offline Smina

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 4
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro Plus 1.6 GSI
Prąd po zdjęciu fajek przechodzi do każdej świecy i po założeniu na świece jest ok. Słychać, że zaczyna tłok pracować.
Podczas jazdy po dodaniu gazu nie chodzi na jeden cylidnder.
Tak to określił.

Odp: Polonez 1.6 GSI nie pali na jeden cylinder.
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 11, 2020, 18:35:28 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6584
  • Płeć: Mężczyzna
Jeżeli jest zapłon i wtryski pracują, to winny powinien być wałek
 Zdejmij pokrywę zaworówo odpal na chwilę i popatrz czy dźwigienki chidzą tak samo.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Polonez 1.6 GSI nie pali na jeden cylinder.
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 12, 2020, 00:30:07 am »

Offline Brysiek#1957

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1047
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zostań ninja
    • Borek 87' X20SED, Atu+00'GSI, S210 e430 4Matic
Przypominam że to gsi
Pozdrawiam Dominik
www.youtube.com/user/brysiekFSO
Cytat: dr. Grejfrut
.... jedynie słuszne dogmatyczne gadki zachowaj na czas zatwardzenia...

Odp: Polonez 1.6 GSI nie pali na jeden cylinder.
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 12, 2020, 08:42:28 am »

Offline altowiolista

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 660
    • Atu i Caro-oba GSi, Borewicz 1,? '83, Caro+ GLI, Atu-
Wiadomo, który to cylinder?
Czy na wyższych obrotach na postoju tak się zdarza?
Bo można stetoskopem posłuchać, czy rozgrzany wtryskiwacz nie zawiesza się przy wyższej częstotliwości wtrysku... Stukanie wtryskiwacza jest wyraźnie słyszalne.
Ale może i wałek. Przy większych uchyleniach przepustnicy i kiepskim otwarciu zaworu cały AFR bierze w łeb, podczas gdy słabo obciążony silnik pracuje względnie "normalnie"
"Cały AFR" dla danego cylindra oczywiście
« Ostatnia zmiana: Lipiec 12, 2020, 08:54:25 am wysłana przez altowiolista »
Altówka, Alaska, mój Anioł albo Atu. Jak by nie patrzeć - warto żyć! A teraz mam jeszcze Borewicza!!