Autor Wątek: Doładowanie pod gaźnik  (Przeczytany 1585 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Doładowanie pod gaźnik
« dnia: Grudzień 21, 2020, 15:45:34 pm »

Offline Tales

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1307
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6GLE
Kiedyś gdzieś w necie natrafiłem na takie zdjęcie. Wygląda mi to na doładowanie pod gaźnik. Wie ktoś coś wiecej na temat tej konstrukcji?

Odp: Doładowanie pod gaźnik
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 21, 2020, 17:35:09 pm »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1678
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo Intercooler +1?? KM?? & Fiat Marea Weekend 1.9 JTD '01 110 KM - Gruz Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - Dailycar "TurboŁoś"
To był chyba system draw-trough (sprawdź sobie w Google co i jak).  Niby opcja najprostsza, bo gaźnik pracuje na podciśnieniu, ale też najbardziej wybuchowa  :P
« Ostatnia zmiana: Grudzień 21, 2020, 17:37:21 pm wysłana przez Sławek#1978 »
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: Doładowanie pod gaźnik
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 26, 2020, 21:13:35 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6585
  • Płeć: Mężczyzna
Sądząc po przerobionym wlocie do podszybia i jakości zdjęcia, to mogła być pierwsza przymiarka do 1.5 Turbo, na zasadzie "jak nie wybuchnie, to możn a się tym zająć".
Szybko jednak przeszli na umieszenie gaźnika w strefie nadciśnienia i przerobiony gaźnik,
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E