Autor Wątek: Usztywnienie karoserii  (Przeczytany 4061 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Usztywnienie karoserii
« Odpowiedź #20 dnia: Kwiecień 04, 2021, 00:16:52 am »

Offline czaro

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 19
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1995 4A-GE 20v ST
szkoda dokladac nawet 100kg

To tam jestem w stanie przeboleć. Zwłaszcza, że i tak będzie odchudzany na innych rzeczach. To też nie będzie typowe auto do ścigania. Bardziej takie usportowione daily. Ze 100-150kg chcę zejść na dachu i masce z laminatu/carbonu. Szyby z poliwęglanu. Być może akumulator litowo-jonowy, będą też drzwi mniej i z tyłu odpadną całe mechanizmy szyb oraz wzmocnienia wewnątrz (praktycznie sama skorupa zewnętrzna i boczek zostaną) i parę innych pierdółek. Sam silnik z osprzętem też powinien być ok. 10kg lżejszy niż OHV.

Sam silnik na krótszym moście spokojnie do tych 1100-1200kg da radę się całkiem w porządku odpychać, więc po prostu póki nie przekraczam tej bariery to można się bawić.

Odp: Usztywnienie karoserii
« Odpowiedź #21 dnia: Kwiecień 04, 2021, 00:31:13 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
na poprawe sztywnosci gietej w przypadku targi proponuje polaczyc rame szyby przedniej z dachem w osi pojazdu

Jeśli chodzi o rozwiązanie domykania szyb to taki właśnie był plan, bo trudno to rozwiązać inaczej. Uszczelka nieco podcięta, żeby można było drzwi domknąć z zamkniętą szybą, ale cała górna ramka drzwi przyspawana do dachu, a boki do słupków (o ile to będzie konieczne)
nie chodzi o ramki szyb, tylko o rure po srodku pojazdu na stale,
jak w corvette c3 t-top https://www.ceneo.pl/78488975
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Usztywnienie karoserii
« Odpowiedź #22 dnia: Kwiecień 04, 2021, 00:42:42 am »

Offline czaro

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 19
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1995 4A-GE 20v ST
Ahh, jeśli nie uda się osiągnąć wystarczającej sztywności bez tego to tak zrobię, ale na pewno traci to na walorach estetycznych

Odp: Usztywnienie karoserii
« Odpowiedź #23 dnia: Kwiecień 04, 2021, 01:08:34 am »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6583
  • Płeć: Mężczyzna
Fabryczny F-body pękał w T-topie, a na oko był słabszy niż Polonez bo nie ma podłużnic wzdłuż tunelu, i wzmacnia się go rurami jak na pierwszym zdjęciu żeby tego uniknąć.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E