czyniac zalozenie, ze nie mam racji, powiedz mi w takim razie dlaczego chcesz brnac w moj brak racji ze wzmozona sila wzmacniaczem operacyjnym,
zreszta, jezeli nie mam racji, to sam jej nie masz i od tego sie zaczelo,
apeluje o troche konsekwencji...
jezeli zmiana progu z 0.44 na 0.40 nie dziala to twoj uklad zasilania ma zbyt duza bezwladnosc, zeby AFR wykrylo zmiane,
wykres, ktory zamiesciles jest teoretyczny i mocno przesadzony - gdyby tak wygladal w rzeczywistosci, to sonda nie nadawalaby sie do regulacji poprzez sprzezenie zwrotne, bo wyniki pomiaru bylyby przypadkowe w bardzo szerokim zakresie napiec,
nie byloby reakcji ukladu bez osiagania wartosci 0.85v i 0.15v,
a przeciez taka reakcja jest, bo miewalem wykresy w czasie jazdy rysowane np. 0.40-0.60v lub 0.30-0.70v
i na zmiane progu sondy uklad reagowal, co bylo nawet czuc,
u siebie nie czujesz, bo KME potraktowalo te opcje po macoszemu dajac w Bingo zakres tylko 0.40-0.60v, czyli ani wyraznie nie zubozysz, ani wyraznie nie wzbogacisz,
w Stagu50/100 moge ustawic prog od 0.0v do 1.0v wiec w pelnym zakresie, dlatego schema wzmacniacza gdzies mi sie zapodzial, achyba nawet kiedys kupilem uklady,
mozna jednak poszukac czegos w necie pod haslem EFIE,
tylko musi byc na wzmacniaczu operacyjnym, a nie na 555b bo na tym mozna zbudwac tylko emulator sondy,
EFIE jest zwiazane z hho, dlatego beda rozne wersje - przeciez trzeba jakos zmusic silnik do spalania mniejszych ilosci paliwa