jezeli rozkrecales wtryskiwacz od razu po zgaszeniu silnika, to cis. paliwa w jego obudowie wynosilo 1bar,
ale jezeli minal jakis czas, to cis. powinno spasc i wtedy paliwo jedynie wylewa sie,
mowilem, zeby zmierzyc cis. paliwa, bo problemem bedzie zbyt male jak i zbyt duze,
ten talezyk z czerwona membrana to regultor cis. ktory ma za zadanie utrzymywanie 1bara,
jezeli odplyw sie zatka, to pompa moze nabic nawet 6bar, a ten wtryskiwacz moze miec problem z praca (otwieranie sie, dostatecznie szybka praca) juz gdzies od 3barow,
wtryskiwacz moze tez uszkodzic sam z siebie lub zabrudzic i bedzie kiepsko dzialal,
najprosciej byloby go podmienic na probe, jest to dosc powszechnie wystepujacy sprzet (chociaz teraz to juz nie na kazdym kroku),
na probe mozesz zastosowac taki z jakiejs waginy typu golf lub audi, czy fiat brava 1.4 - moze znajdziesz na szrocie za 50pln