Może to być przewód LGY, czyli zwykla linka czy musi to być przewód typowo samochodowy czyli FLRY-B ?
miedz jest taka sama, a izolacja do samochodow ma inne wymagania, bo powinna byc bardziej elastyczna i wytrzymalsza na wysokie temp., byc odporna za zabrudzenia cieczami ropopochodnymi,
jaka jest rzeczywista roznica w otulinach izolacyjnych na tych przewodach? trudno powiedziec, testow nie widzialem
Jak masz robić takie modyfikacje to zastosuj plusową klemę z iveco i załóż bezpiecznik alternatora i rozrusznika.
https://allegro.pl/oferta/klema-plus-iveco-daily-skrzynka-midival-megaval-z-bezpiecznikami-30a-400a-14423966395
takie klemy sa autach z inna organizacja wiazki niz w PN,
tutaj nic nie da, a tylko bedzie wqrwiac przy podlaczaniu/odlaczaniu
35mm2 czy to nie przesada?
zmierzylem dzisiaj, ze fabryczny przewod ma zewnetrzna srednice 8.5mm, a miedz ~5.5mm czyli to jest 25,
cienszy przewod zewnetrzna 4mm, wiec to bedzie 4 lub 6, ale raczej 6 bo nawet tak wychodzi z zapotrzebowania,
z kolei 10 nic nie da, bo wiazka auta jest podlaczona do altka, a nie aku i to przewodem tej samej srednicy
P.S.
w wiekszym zagranicznym

aucie tez mam przewody 8.5mm z izolacja, czyli zapewne tez 25