Autor Wątek: Rover - różnice 1.4 - 1.6 - 1.8  (Przeczytany 15729 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Rover - różnice 1.4 - 1.6 - 1.8
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwiec 25, 2007, 21:54:54 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1569
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
e to lipnie, bo juz myslalem, ze mam jakies nietypowe jak na 1.4  :mrgreen:
to ja, byly Marcin#839

Rover - różnice 1.4 - 1.6 - 1.8
« Odpowiedź #21 dnia: Czerwiec 26, 2007, 07:26:13 am »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Tak - masz nietypowe. Prawdopodobnie maja duzo wieksza wydajnosc. Podaj nr. wtryskiwaczy to Ci powiem
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - różnice 1.4 - 1.6 - 1.8
« Odpowiedź #22 dnia: Wrzesień 25, 2007, 11:25:55 am »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1569
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
w konu mam dostep do wtryskow dobry (zdjeta glowica) wiec numer szarych wtryskow ktore mam to: 0 280 150703. stosowane miedzy innymi w: fiat croma 2.5 v6, alfa romeo 155 2.5 v6, citroenie ax 1.4 gti  itp.
to ja, byly Marcin#839

Rover - różnice 1.4 - 1.6 - 1.8
« Odpowiedź #23 dnia: Wrzesień 25, 2007, 12:27:21 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
-Marcin-, czy one sa od nowosci?
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - różnice 1.4 - 1.6 - 1.8
« Odpowiedź #24 dnia: Wrzesień 25, 2007, 13:17:21 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1569
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
niestety nie wiem, bo ja go nie mam od nowosci. ale wygladaja na nigdy nieruszane.
to sa te wydajniejsze czy jakie?
to ja, byly Marcin#839

Rover - różnice 1.4 - 1.6 - 1.8
« Odpowiedź #25 dnia: Wrzesień 25, 2007, 13:39:24 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Kutwa musisz byc daltonem Marcin bo te co podales to sa oryginalne od 1.4 - powinny byc niebieskie i maja wydajnosc 149cc/min
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - różnice 1.4 - 1.6 - 1.8
« Odpowiedź #26 dnia: Wrzesień 25, 2007, 20:18:41 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1569
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
mowie Ci, ze sa szare. na 100%. umiem odroznic szary od niebieskiego :/ .  jak bym mial aparat to bym strzelil fotacza, ale aparat brat zabral brat do londynu.
te sa niebieskie:
http://www.allegro.pl/item248674619_rover_200_214_216_400_414_416_kolektor_ssacy_alum.html
a moje napewno takie nie sa :/ (sa czyste, bo byl niedawno myty silnik). zreszta Van napisal, ze tez ma szare.
moze kolor nie ma znaczenia...
to ja, byly Marcin#839

Rover - różnice 1.4 - 1.6 - 1.8
« Odpowiedź #27 dnia: Wrzesień 26, 2007, 09:24:54 am »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
No wlasnie mialem okazje wczoraj widziec Vana wtryskiwacze. On tez twierdzil ze sa szare, a ja jednoznacznie ocenilem je na niebieskie. Wiadomo ze nie jest to ciemny blekit i moze przypominac szary kolor, ale sa one niebieskie. U Ciebie pewnie jest podobnie. Moje szare czy tez lepsza nazwa - beżowe sa calkiem inne.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - różnice 1.4 - 1.6 - 1.8
« Odpowiedź #28 dnia: Wrzesień 26, 2007, 19:50:19 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Ja też mam 703 i wg mnie są one szare  :lol:  :lol:  :lol:
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - różnice 1.4 - 1.6 - 1.8
« Odpowiedź #29 dnia: Wrzesień 26, 2007, 20:50:28 pm »

tomallus1

  • Gość
Wg mnie też, ale Mastah mnie oświecił i stwierdził, że są niebieskie.

Hmm to w takim razie te http://www.allegro.pl/item248674619_rover_200_214_216_400_414_416_kolektor_ssacy_alum.html muszą być czarne :D .

Rover - różnice 1.4 - 1.6 - 1.8
« Odpowiedź #30 dnia: Wrzesień 26, 2007, 21:33:13 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1713
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
Senn chyba waśnie takiego szukałeś :)

Rover - różnice 1.4 - 1.6 - 1.8
« Odpowiedź #31 dnia: Październik 02, 2007, 07:21:26 am »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Van#1860, dokladnie takiego do R214 potrzebuje.

Co do kolorystyki to jak dla mnie sa niebieskie, ale zeby uszczesliwic daltonistyczna mniejszosc uznajmy je za szare :wink: W takim razie wtryskiwacze od 1.8 nalezy od tej pory nazywac beżowe i tylko beżowe. Wtedy nie bedzie dylematów.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - różnice 1.4 - 1.6 - 1.8
« Odpowiedź #32 dnia: Maj 08, 2008, 19:06:44 pm »

lookaash

  • Gość
Jako, że jestem początkujący w temacie silników K > 1,4, mam kilka pytań :) :
- czy komp z 1,6 i 1,8 będzie współpracował z kołem zamachowym i czujnikime położenia wału z 1,4PN?
- czy wtyczki wiązki silnika (głównie chodzi mi o kompa) są takie same jak w 1,4PN?

Rover - różnice 1.4 - 1.6 - 1.8
« Odpowiedź #33 dnia: Maj 08, 2008, 20:58:07 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
lookaash, bylo o tym pare razy, ale zadales pytanie w odpowiednim temacie to Ci daruje ;)
Kompy od 1.6 i 1.8 nie beda wspolpracowaly z kolem od poldorovera bo maja inna ilosc luk w zamachu. W poldku sa dwie, a w roverkach sa 4. Mozna spotkac kompy z Roverow z lat 91-94, ktore teoretycznie powinny zadzialac w Polonezie, ale nikt z nas tego nie sprawdzil.
Wtyczka jest taka sama, chyba ze bierzesz pod uwage silniki z nowszych wersji, gdzie stosowano juz kompy do spelnienia norm EU3. W Polonezie i bodajrze do 2001 roku w Roverkach kompy byly na EU2.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - różnice 1.4 - 1.6 - 1.8
« Odpowiedź #34 dnia: Maj 08, 2008, 22:51:03 pm »

lookaash

  • Gość
A czy koło zamachowe od 1,6 przypadkiem nie ma tych samych wymiarów co 1,4 PN ale znaczki już jak w 1,8?

Rover - różnice 1.4 - 1.6 - 1.8
« Odpowiedź #35 dnia: Maj 08, 2008, 23:01:14 pm »

e_gregor

  • Gość
Przepraszam za to OT ale nie mogłem się powstrzymać przed odpowiedzią na pytanie

Cytuj (zaznaczone)
Jakie sa roznice miedzy motorem 1,4 - 1,6 - 1,8 ROVER?

Szerokość uśmiechu Vana i Senna ;)

Rover - różnice 1.4 - 1.6 - 1.8
« Odpowiedź #36 dnia: Maj 08, 2008, 23:03:49 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytat: "Senn#1869"
Mozna spotkac kompy z Roverow z lat 91-94, ktore teoretycznie powinny zadzialac w Polonezie, ale nikt z nas tego nie sprawdzil.
Mozesz rozwinac temat ? Byly "normalne" rovery bez immo ? Aha ile orientacyjnie waza silniki 1.4/1.6/1.8 ? Sa jakies znaczace róznice ? Pytam bo znajomy chce  swapowac 1.6 rover do przednionapedówki fiata ale ja mu to goraco odmawiam :]


PS Najszerszy usmiech i tak ma Mlody :wink:
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Rover - różnice 1.4 - 1.6 - 1.8
« Odpowiedź #37 dnia: Maj 08, 2008, 23:04:49 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Wymiary sa te same, ale roznica wlasnie jest w "znakach" dla kompa, czyli w zebach zamachu. W Roverach stosowano immobiliser i dlatego wlasnie potrzebne sa dwa dodatkowe zeby.

[ Dodano: 2008-05-08, 23:07 ]
Cytat: "Elwood#1887"
PS Najszerszy usmiech i tak ma Mlody


To fakt :) Mlody ma szerszy usmiech o dlugosc maski, ale kiedys to sie zmieni :)

Elwood wlasnie z tego co sie orientuje to w Roverach w latach wlasciwie 89-94, kiedy tez stosowano silniki "K" dump liner - kompy nie wspolpracowaly z immo.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - różnice 1.4 - 1.6 - 1.8
« Odpowiedź #38 dnia: Maj 08, 2008, 23:12:02 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytat: "Senn#1869"
Elwood wlasnie z tego co sie orientuje to w Roverach w latach wlasciwie 89-94, kiedy tez stosowano silniki "K
Tzn 89-94 wszystkie modele czy sa jakies wyjatki ? Jak pomysle o kombinacjach typu rozkodowanie immo czy przekladki stacyjek, kombinacje z przepustnica polda to dostaje bialej goraczki, dlatego gdyby sie okazalo ze ruszy to bez zapezpieczen byloby miodnie i jeden problem by sie rozwiazał  :)
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Rover - różnice 1.4 - 1.6 - 1.8
« Odpowiedź #39 dnia: Maj 08, 2008, 23:23:02 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Elwood, reki nie dam sobie uciac, ale kompy:

Rover 214 do 94
Rover 414 do 94

powinny zadzialac.

Ale wlasciwie po co? Skoro i tak problem pojawia sie w momencie stosowania silnikow 1.8
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb