Autor Wątek: Ograniczniki skrętu we wspomaganiu ZF POMOCY !!!!!!!  (Przeczytany 7172 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ograniczniki skrętu we wspomaganiu ZF POMOCY !!!!!!!
« dnia: Październik 27, 2005, 22:32:16 pm »

ajk#1212

  • Gość
Witam .
Czy może mi kot? powiedzieć dlaczego przy max skrętu w prawo lub lewo zamiast delikatnego buczenia jest pisk.

Ograniczniki skrętu we wspomaganiu ZF POMOCY !!!!!!!
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 27, 2005, 22:37:16 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
a u mnie syczy.dlaczego mialoby buczec??

Ograniczniki skrętu we wspomaganiu ZF POMOCY !!!!!!!
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 27, 2005, 23:42:23 pm »

Piotrek_

  • Gość
Cytat: "maciek"
Witam .
Czy może mi kot? powiedzieć dlaczego przy max skrętu w prawo lub lewo zamiast delikatnego buczenia jest pisk.


widocznie pasek ma juz dosyc. w ohv-kach byl klinowy..

Ograniczniki skrętu we wspomaganiu ZF POMOCY !!!!!!!
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 29, 2005, 14:53:04 pm »

ajk#1212

  • Gość
Teraz jest cicho pasek klinowy był zalu?ny

Ograniczniki skrętu we wspomaganiu ZF POMOCY !!!!!!!
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 03, 2005, 08:53:25 am »

Tomala#1829

  • Gość
a u mnie po założeniu wspomy promień skretu sie zwiększył i przy max skręcie słychać pompe ale nie wiem czy to okre?lić jako buczenie czy syczenie i obroty spadaj? a czasami nawet potrafi zgasn?ć ale nawet mi to nie przeszkadza

Ograniczniki skrętu we wspomaganiu ZF POMOCY !!!!!!!
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 03, 2005, 15:32:27 pm »

krzysiek_rogal

  • Gość
Cytuj (zaznaczone)
a u mnie po założeniu wspomy promień skretu sie zwiększył i przy max skręcie słychać pompe ale nie wiem czy to okre?lić jako buczenie czy syczenie i obroty spadaj? a czasami nawet potrafi zgasn?ć ale nawet mi to nie przeszkadza


Założyłe? ZFa czy JKC. Jezeli gasnie to chyba jednak cos jest nie tak ??

--
pozdrawiam
Krzysiek Rogala

Ograniczniki skrętu we wspomaganiu ZF POMOCY !!!!!!!
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 21, 2005, 12:47:30 pm »

Kuœnier

  • Gość
czy, sie rozni JKC od ZF jak rozpoznac?
mam caro+ rok 97 100tys przebieg
jak wjezdzam na garby jakies lub doly puka mi z lewej strony, teraz zaczelo pukac z prawej, na kanalem zobaczylem luz na wsporniku i jak sie rusza za przekladnie to puka, wspornik wymienie, ale czy luz na przekladni ze wspomaganiem sie kasuje za pomoca jakiejs sruby czy nie?

Ograniczniki skrętu we wspomaganiu ZF POMOCY !!!!!!!
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 21, 2005, 12:48:20 pm »

Kuœnier

  • Gość
czy, sie rozni JKC od ZF jak rozpoznac?
mam caro+ rok 97 100tys przebieg
jak wjezdzam na garby jakies lub doly puka mi z lewej strony, teraz zaczelo pukac z prawej, na kanalem zobaczylem luz na wsporniku i jak sie rusza za przekladnie to puka, wspornik wymienie, ale czy luz na przekladni ze wspomaganiem sie kasuje za pomoca jakiejs sruby czy nie?

Ograniczniki skrętu we wspomaganiu ZF POMOCY !!!!!!!
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 21, 2005, 12:48:20 pm »

Kuœnier

  • Gość
czy, sie rozni JKC od ZF jak rozpoznac?
mam caro+ rok 97 100tys przebieg
jak wjezdzam na garby jakies lub doly puka mi z lewej strony, teraz zaczelo pukac z prawej, na kanalem zobaczylem luz na wsporniku i jak sie rusza za przekladnie to puka, wspornik wymienie, ale czy luz na przekladni ze wspomaganiem sie kasuje za pomoca jakiejs sruby czy nie?

Ograniczniki skrętu we wspomaganiu ZF POMOCY !!!!!!!
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 21, 2005, 13:34:14 pm »

Offline Osfald

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 690
    • JAGUAR XJL 3.0 Supercharged 380KM
Cytat: "Ku?nier"
czy, sie rozni JKC od ZF jak rozpoznac?
mam caro+ rok 97 100tys przebieg
jak wjezdzam na garby jakies lub doly puka mi z lewej strony, teraz zaczelo pukac z prawej, na kanalem zobaczylem luz na wsporniku i jak sie rusza za przekladnie to puka, wspornik wymienie, ale czy luz na przekladni ze wspomaganiem sie kasuje za pomoca jakiejs sruby czy nie?


hmmm... mam nadzieje ze nie dopadlo Cie to co stalo sie u mnie.... peknieta podluznica przy mocowaniu przekladni... tez mialem pukniecia... szczegolnie przy ostrym zakrecaniu

co do syczenia przekladni, rzeczywiscie u mnie na max skreconych kolach syczy sobie cicho
FSO Car Team
12 lat przejeździłem wyrobami FSO. Są powody do dumy :)

Ograniczniki skrętu we wspomaganiu ZF POMOCY !!!!!!!
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 21, 2005, 15:02:30 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
jak odroznic koreana od ZFa??banalnie.ZF ma brazowy zbiorniczek plynu i nie ma chlodniczki oleju,a JKC ma jasny zbiornik i za zderzakiem idzie taki pret ,ktory pelni wczesniej wspomniana funkcje

Ograniczniki skrętu we wspomaganiu ZF POMOCY !!!!!!!
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 21, 2005, 15:44:36 pm »

Offline Osfald

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 690
    • JAGUAR XJL 3.0 Supercharged 380KM
hmmm... ja mam jasny zbiorniczek, chlodnice oleju z ukladu wspomagania za zderzakiem... czyli JKC, a jednak sysczy
FSO Car Team
12 lat przejeździłem wyrobami FSO. Są powody do dumy :)

Ograniczniki skrętu we wspomaganiu ZF POMOCY !!!!!!!
« Odpowiedź #12 dnia: Listopad 21, 2005, 19:56:19 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
a kto powiedzial,ze koreance nie sycza?? :shock:  :?:

Ograniczniki skrętu we wspomaganiu ZF POMOCY !!!!!!!
« Odpowiedź #13 dnia: Listopad 21, 2005, 20:21:52 pm »

Offline Osfald

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 690
    • JAGUAR XJL 3.0 Supercharged 380KM
wlasnie! kto?  :roll:
FSO Car Team
12 lat przejeździłem wyrobami FSO. Są powody do dumy :)

Ograniczniki skrętu we wspomaganiu ZF POMOCY !!!!!!!
« Odpowiedź #14 dnia: Listopad 21, 2005, 20:36:28 pm »

Offline OZi1845

  • MG
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1171
  • Płeć: Mężczyzna
    • Volvo S80 2.4 20V :P
Dlaczego raz kierownika bardzo lekko sie kreci a czasami z deczka ciezej? Wspomaganie od koreańców.
Był: Polonez Caro Plus 1.4GTi [109KM]
Było: BMW 318TDS Touring
Jest: Volvo i DL650

Ograniczniki skrętu we wspomaganiu ZF POMOCY !!!!!!!
« Odpowiedź #15 dnia: Listopad 21, 2005, 21:42:24 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
wszystko zalezy od obrotow silnika.im wyzsze tym kiera ciezej chodzi,zebys sie przypadkiem kiedys nie roz.ierdolil

Ograniczniki skrętu we wspomaganiu ZF POMOCY !!!!!!!
« Odpowiedź #16 dnia: Listopad 21, 2005, 21:49:02 pm »

Offline OZi1845

  • MG
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1171
  • Płeć: Mężczyzna
    • Volvo S80 2.4 20V :P
Myslalem ze to jest wlasnie ten bajer ale to chyba chodzi o cos innego. Czasmem pocinam kolo 100km/h a kierownica chodzi bardzo lekko, ze az strach jechac.
Był: Polonez Caro Plus 1.4GTi [109KM]
Było: BMW 318TDS Touring
Jest: Volvo i DL650

Ograniczniki skrętu we wspomaganiu ZF POMOCY !!!!!!!
« Odpowiedź #17 dnia: Listopad 22, 2005, 07:15:29 am »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
jak go zylujesz na 3cim biegu to nie ma dziwne :roll:

Ograniczniki skrętu we wspomaganiu ZF POMOCY !!!!!!!
« Odpowiedź #18 dnia: Listopad 22, 2005, 07:30:10 am »

Offline OZi1845

  • MG
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1171
  • Płeć: Mężczyzna
    • Volvo S80 2.4 20V :P
wobec tego wszystko zalezy od obrotow silnika.im wyzsze tym kiera ciezej chodzi nijak sie ma do jak go zylujesz na 3cim biegu to nie ma dziwne :?
Był: Polonez Caro Plus 1.4GTi [109KM]
Było: BMW 318TDS Touring
Jest: Volvo i DL650

Ograniczniki skrętu we wspomaganiu ZF POMOCY !!!!!!!
« Odpowiedź #19 dnia: Listopad 22, 2005, 07:38:24 am »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
bo kretynie jak na 3cim biegu jedziesz 100km/h to chyba predkosc obrotowa jest wyzsza niz przy 100km/h na 4tym lub 5tym biegu.Dalej nie kumasz??