Układ był strasznie zapowietrzony - tteraz po nagrzaniu juz nic nie ucieka i gaz w parowniku jest do?ć długo.
Jest jednak inny kłopot ktory był juz wczesniej a mianowicie silnik chodzi na gazie super - czasem nic się nie dzieje a czasem po wrzuceniu na luz z wiekszych obrotów ga?nie - pomaga zmiana srub? na reduktorze - tak jak gdyby sklad mieszanki się zmieniał a raczej regulacja mniej/wiecej gazu na reduktorze.I po zmianie chodzi super az do następnego razu - zmienie na reduktorze ustawienie i znowu...
Gazownik powiedział ze nie obejdzie się bez rozkręcenia parownika i jego wyczyszczenia - ale musze czekać (kolejka) wiec jeszcze się pomęczę niestety
Dziwnie jest to ze stało się to po zmianie filtrów gazu/powietrza.Na benzynie chodzi super.
[ Dodano: 2005-06-05, 19:25 ]Witam po małej przerwie.
U mnie jednak nadal jest niedobrze.Samochód ga?nie podczas jazdy jak wrzucę luz i nie ma juz regóły - kiedy.Jadę jak dzi? ok 100km i jest ok a potem wrzucam luz i ga?nie.Po monotonnym ?ledztwie doszedłem ze wyglada to tak jakby go zalewało - tzn jak ma okres ga?nięcia - zgaszę auto potem włacze kluczyk aby było napięcie na zawory gazu i gaz z reduktora nie powienien uchodzić do ga?nika - a u mnie wtedy lekko uchodzi i chyba to go zalewa bo pomaga wtedy dora?nie przykręcenie sruby wolnych obrotów na reduktorze.
Pytanie:
1.Czy jest sens rozebrać parownik - wyczy?cic niczego nie zmieniaj?ć (nie dawać nowych membran)?
2.Czy okresowe puszczanie gazu do ga?nika przy zgaszonym aucie (okresowe bo czasem jest ok przez długi czas) jest objawem - no własnie czego?
3.Gazownicy powiedzieli ze trzeba wyczy?cić wnętrze - to jest jasne oraz wyszlifować membrany - czy kto? słyszał o tak dziwnie brzmi?cej operacji? :shock:
4.Czy warto się zabierać za czyszczenie wnętrza bez nowych uszczelek - oraz gdzie je kupić - i czy ewentualnie s? w komplecie regeneracyjnym do parownika?
Dziękuje i proszę o podpowied?
Jacek