Strona główna
Pomoc
Zaloguj się
Rejestracja
FSO-Polonez Tuning Klub
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
FSO-Polonez Tuning Klub
»
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM
»
TECHNIKA
»
LPG
»
pytanie do znawców parownika Lovato
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Do dołu
Autor
Wątek: pytanie do znawców parownika Lovato (Przeczytany 3001 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
pytanie do znawców parownika Lovato
«
dnia:
Maj 30, 2005, 15:22:51 pm »
aviator
Gość
Witam.
Mam nadzieje ze mi się nie dostanie za spor? chęć w zdobywaniu wiedzy :D ale pytanie
Stary parownik Lovato z podci?nieniem - czy kto? wie jak jest zbudowana/ny zawór regulacji obrotów biegu jałowego silnika - ten z boku reduktora(?ruba).Odkręciłem go i jest tam spręzynka - ona do czego? jak rozumiem przylega i zapewne powoduje jakies zmiany w przelocie.Mam z tym kłopot - bo mam wrazenie jakby ta regulacja sama się zmieniała "wewnętrznie" - tzn - jak jest dobrze na ciepłym to nagle ga?nie (pomaga zmiana ustawienia - mniej lub wiecej gazu) potem jest dobrze az nagle trach - ga?nie - pomaga powrót do poprzeniego ustawienia lub jeszcze innaczej trzeba ustawić.Jak zapali na zimnym - jest prawie pewne ze na ciepłym ga?nie (czasem nawet dopiero po godzinie jazdy - wiec nie od razu po nagrzaniu).Czasem jest tak ze chodzi gor?cy na luzie i nagle zaczyna go zalewać - pomaga zubozenie omawianym zaworem - mozna dostać fioła.pojade zapewne na czyszczenie ale pytanie - czy ta ?ruba wymaga jakiego? czyszczenia? Czy spręzynka moze się wyrobić ? Ew inne sugestie - dzieki wytrwałym za przebrnięcie.
Zapisane
pytanie do znawców parownika Lovato
«
Odpowiedź #1 dnia:
Maj 31, 2005, 07:48:55 am »
Tomala#1829
Gość
z ta ?ruba nic nie rób, przeczy?ć reduktor i dobrze by było jak by? dał nowe membramy (jak dawno nie były wymieniane) powinno pomóc
Zapisane
pytanie do znawców parownika Lovato
«
Odpowiedź #2 dnia:
Maj 31, 2005, 11:07:28 am »
marian
Gość
Ta ?ruba jest od regulacji wolnych obrotów
Zapisane
pytanie do znawców parownika Lovato
«
Odpowiedź #3 dnia:
Czerwiec 07, 2005, 10:51:41 am »
Kudłaty
Gość
Jak chcesz mieć spokój to wpierw wszystko otwórz, wyczy?ć, je?li trzeba to wymień membrany i dopiero walcz... A to co robisz teraz to nic nie da...
Zapisane
pytanie do znawców parownika Lovato
«
Odpowiedź #4 dnia:
Czerwiec 07, 2005, 11:08:21 am »
KHADAFI1877
Gość
jak by? niezauważył to t? sprężynke można rozci?gać ja tak robiłem u mnie jak niemogłem wyrególować i pomagało rozci?głem j? troszke włożyłem i rególowałem :roll: . a tak swoj? drog? to sie powtórze i sprawdz mębranki
Zapisane
pytanie do znawców parownika Lovato
«
Odpowiedź #5 dnia:
Czerwiec 07, 2005, 17:05:14 pm »
mastah22
Sympatyk
Wiadomości: 1450
KHADAFI#1877
, nie wiem co daje rozciaganie sprezynki?
pierwszy raz słysze no chyba tylko tyle ze zapobiega to samoodkreceniu sruby...Sruba ta działa na dzwignie poruszajaca membrama...Rozkrec i zobacz jak to jest zbudowane
no i sprawdz czy membramy masz całe...To pisali juz koledzy wyzej.Pzy okazji tez bedzies zmiał okazje go rozpucholem przemyc całego... :twisted:
Zapisane
Jef
Czaku
Drukuj
Strony: [
1
]
Do góry
« poprzedni
następny »
FSO-Polonez Tuning Klub
»
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM
»
TECHNIKA
»
LPG
»
pytanie do znawców parownika Lovato