No to się muszę pochwalić po wreszcie po miesi?cu pracy przejechałem pierwsze kilkana?cie metrów na wtrysku - jak na razie chodzi to trochę ko?lawo ale mam nadzieję że w przyszłym tygodniu zrobię już pierwsz? jazdę miejsk?.
A problemów zgromadziło się kilka:
- brak pozycjonowania wału korbowego , w końcu po wielu próbach padł czujnik Halla
- przy okazji testowania czujnika okazało się że mam zapłon opóżniony o 60 stopni (w złym położeniu zamontowałem czujnik)
- no więc przyst?piłem do załatwienia sobie czujnika z GLi z kabelkiem, ale trzeba było dorobić uchwyt więc trochę gięcia i cięcia blachy aluminiowej (3 próby) oraz piłowanie dekla od rozrz?du (tak żeby wszedł tam czujnik)
Na razie pozostały tylko 2 - skopana obsługa wolnych obrotów (bł?d w programie powoduj?cy że jak s? za duże to je zwiększa zamiast zmniejszać
)
I wczoraj usunięte gubienie pozycjonowania wału powyżej 3000 obrotów.
No i przegi?łem z dawkami paliwa bo kopcił na czarno jak diesel (miał problemy z zapaleniem bo go zalewało)
Mam nadzieję że dzi? po poprawieniu wszystkich błędów zacznie chodzić w miarę noramalnie.
Trzymajcie kciuki.