Autor Wątek: 2.0 i 1.8 DOHC fiata porównanie  (Przeczytany 8380 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

2.0 i 1.8 DOHC fiata porównanie
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwiec 12, 2005, 14:45:15 pm »

mlp1

  • Gość
to jak chcesz w to w inwestować to poszukaj jakiego? silnika w dobrym stanie nie ważne czy 1.8 czy 2.0.

do 2.0 można łatwiej czę?ci dostać, było ich więcej.

Poza tym w argentach były one na wtrysku 122kM i taka moc powinna Ci wystarczyć w zupełno?ci, jak założysz 1.8 to wtrysku nie da rady bo kolektor od 2.0 się nie zmie?ci (odma zawadza 2.0 ma dłuższy blok)

poza tym ja piszesz że nie chcesz się ?cigać to lepszy będzie 2.0 bo 1.8 w zakresie niskich obrotów (tak do 2500) w zasadzie nie różni się od seryjnego 1.5 czy 1.6

A we? pod uwagę że jak silnik pracuje na wyższych obrotach to szybciej się zużywa.
 

pozdrawiam

2.0 i 1.8 DOHC fiata porównanie
« Odpowiedź #21 dnia: Czerwiec 12, 2005, 15:13:48 pm »

WKLIW

  • Gość
a 2.0 z fiatowsk? skrzyni?  bedzie dobrze bobrane przełożeniami z mostem od 1.5 ohv ?? nie za krótki ten most??

2.0 i 1.8 DOHC fiata porównanie
« Odpowiedź #22 dnia: Czerwiec 12, 2005, 15:42:49 pm »

Mrozek

  • Gość
Za krótki, stanowczo za krótki. Moim (i nie tylko) zdaniem powinien być to przynajmniej most od wersji 1.6 ohv (43/11, czyli 3,91).

2.0 i 1.8 DOHC fiata porównanie
« Odpowiedź #23 dnia: Czerwiec 12, 2005, 15:58:55 pm »

mlp1

  • Gość
na razie wsadz sobie do tego co masz jak stwierdzisz że przydał by się dłuższy to z diesla. Na pewno pojedzie !

2.0 i 1.8 DOHC fiata porównanie
« Odpowiedź #24 dnia: Czerwiec 12, 2005, 17:19:22 pm »

Maciek#938

  • Gość
Cytat: "Mrozek"
Za krótki, stanowczo za krótki. Moim (i nie tylko) zdaniem powinien być to przynajmniej most od wersji 1.6 ohv (43/11, czyli 3,91).

W przypadku 2.0 DOHC Fiata chyba najoptymalniejszym rozwi?zaniem będzie most od diesla o przełożeniu 3.7

Pozdrawiam

2.0 i 1.8 DOHC fiata porównanie
« Odpowiedź #25 dnia: Czerwiec 12, 2005, 22:59:32 pm »

WKLIW

  • Gość
no to troszke do bani bo most to spory wydatek a ten co mam to fajniutki jest nawet nie  pi?nie

2.0 i 1.8 DOHC fiata porównanie
« Odpowiedź #26 dnia: Czerwiec 12, 2005, 23:25:17 pm »

Mrozek#83

  • Gość
To je?dzij na takim jaki masz. Jak jest cichy to może lepiej pobujać się na takim - jazda nawyjcu jest dużo bardziej męcz?ca niż z obrotami wyższymi o 200-300 rpm. Możesz też wydłużyć przełożenie zakładaj?c np. spore koła. Do tego mostu lepiej by było znale?ć silnik 1.8. Zreszta - może Ci się spodoba taka konfiguracja, bo auto będzie b. dynamiczne i byle co poldkowi nie podskoczy.

2.0 i 1.8 DOHC fiata porównanie
« Odpowiedź #27 dnia: Czerwiec 15, 2005, 15:55:14 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Ciekawe ile wytrzyma most w takiej konfiguracji. Kumpel miał takie cos w df. Most miał oryginalny przebieg ponizej 41 tys, a przy dwulitrówce wytrzymał niecałe 9 tys i co dziwnijsze był cichy do samego konca, wiec proponuje miec cos w zapasie na czarn? godzine.
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

2.0 i 1.8 DOHC fiata porównanie
« Odpowiedź #28 dnia: Czerwiec 15, 2005, 22:16:51 pm »

WKLIW

  • Gość
ma dziwne przeczucie i obawe  że po przedkładce (do której mam nadzieje dojdzie) to skończy sie bezawaryjna jazda poldkiem i boje sie że wszystko zacznie sie sypać

2.0 i 1.8 DOHC fiata porównanie
« Odpowiedź #29 dnia: Czerwiec 16, 2005, 00:31:16 am »

Mrozek#83

  • Gość
Jak chcesz, żeby przeczucie zostało tylko przeczuciem - to zastosuj zasadę maksymalnej minimalizacji. Jak w poldku masz sprawny ga?nik, to przełóż ten ga?nik do dohc, jak aparat zapłonowy również jest w dobrym stanie - to także (jednak wymaga to pewnej przeróbki, ale się da). Jak silnik będziesz robił sam dla siebie, to nie powiniene? być czym? niemile zaskoczony. Wszystko jst kwesti? tego jak do tego podejdziesz i czy zamierzasz "oszczędzać" na rzeczach które jeszcze "mog? być" - a mam na my?li takie podstawowe materiały jak: ?wiece, przewody zapłonowe, filtry paliwa, powietrza, paski, panewki, pier?cienie, zawory, simmeringi, uszczelki (bo np. wyst?piły trudno?ci z ich zdobyciem) itp. I po udanym swapie - duuużo będzie zależeć od stylu jazdy jaki będziesz "prezentował" z nowym mocniejszym serduchem pod mask?. A uwierz, że cieżko sobie odmówić jak silnik "ci?gnie" że aż się chce wciskać pedał przyspieszenia. A trzeba pamiętać, że niektóre podzespoły poloneza tak dużych obci?żeń za dobrze nie znosz?.