Autor Wątek: nieodpala gdy jest wilgotno,niema wolnych obrotów-ga?nie  (Przeczytany 2768 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

nieodpala gdy jest wilgotno,niema wolnych obrotów-ga?nie
« dnia: Lipiec 09, 2005, 18:25:15 pm »

fiodor

  • Gość
(polonez caro 1.6 pojedyńczy wtrysk na gazie 96 rok ,80 ty?. przebiegu) rano w wilgotne dni niechce zapalić, łapie ale tak jakby mu brakowało iskry, popołudniu gdy jest sucho odpala ale trzeba go trzymać na obrotach bo zga?nie w szczególno?ci gdy sie rozgrzeje.Ma zamontowany nowy moduł silnika ,przewody elektryczne ,?wiece ,wyczyszczony silnik krokowy .Na pierwszym cylindrze ma jakby słabsz? iskrę.
porad?cie co robić

nieodpala gdy jest wilgotno,niema wolnych obrotów-ga?nie
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 09, 2005, 23:15:07 pm »

puki

  • Gość
objawy bardzo wskazuja wlasnie na problemy z elektryk?
nowy nie znaczy dobry -  pożycz od kogo? kable, moduł i ?wiece i sprawdz co sie stanie
sprawdz także masę na silniku lub doczep jak?? dodatkow?

to na pocz?tek...

nieodpala gdy jest wilgotno,niema wolnych obrotów-ga?nie
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 10, 2005, 20:55:29 pm »

fiodor

  • Gość
jeszcze jedno obrotomierz mi warjuje(spada do zera potem wraca) , gdy uda mi sie go rano odpalić to niema ssania automatycznego czy może to być wina niewyrególowanych zaworów bo dawno nie rególowałem ?

nieodpala gdy jest wilgotno,niema wolnych obrotów-ga?nie
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 15, 2005, 13:28:00 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Mnie sie wydaje ze to wina tylko i wylacznie pradu. Naladuj konkretnie akumulator, wymien na grubsze te dwa przewody od plusowej klemy(takie cienkie), albo zrob lepsze ich polaczenie z klema, dobrze zmasuj silnik, wyreguluj gaz. Taka jest moja rada.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

nieodpala gdy jest wilgotno,niema wolnych obrotów-ga?nie
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 15, 2005, 16:22:21 pm »

TALREP

  • Gość
hehe a ja stawiam na kabelki WN :) one nawet jak sa nowe to robia numery :D

nieodpala gdy jest wilgotno,niema wolnych obrotów-ga?nie
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 21, 2005, 12:56:39 pm »

j23

  • Gość
Mam podobny problem (1.6 GLI z abimexem) tylko moj odpala ale dopuki silnik sie nagrzeje to robi podobne numery, zwlaszcza jak gwaltownie dodaje gazu zaczyna szarpac a jak juz wejdze na obroty to jest ok. Kolejnym spostrzezeniem jest to ze jak zapale i silnik nagrzeje sie gdy jade to pomimo ze silnik jest cieply samochod zachowuje sie podobnie (mniej przerywa ale nadal) natomiast gdy nagrzeje sie na postoju problem znika szybko. Podejrzewam ze ktorys z elementow musi wychnac tylko ktory.. ?
Ma ktos pomysl co to moze byc?
Fiodor czy udalo Ci sie znalesc przyczyne ?
Pozdrawiam

nieodpala gdy jest wilgotno,niema wolnych obrotów-ga?nie
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 21, 2005, 23:47:26 pm »

jankiel

  • Gość
jak poruszacie kablami od kompa to bedzie dobrze nie  wiem co jest ale duzo ludzi ma takie problemy.

sprobojcie jeszcze  zabezpieczyc polaczenia kompa z elektryka jakies preparaty do stykow:)

nieodpala gdy jest wilgotno,niema wolnych obrotów-ga?nie
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 22, 2005, 19:49:21 pm »

Jarek aka Rlin

  • Gość
To może być co z izolacją kabli, ja bym sprawdził wszystkie styki i kondensator.

PROBLEMY Z ELEKTRYKˇ W WILGOTNE DNI
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 26, 2005, 08:08:01 am »

krzysiek

  • Gość
CARO 1,6 GLI pojedynczy wtrysk , 1996 rok , 80 tys przebiegu.
W mokre dni , szarpie okropnie - nie trzyma obrotów ; dopuki się silnik nie rozgrzeje.
Po kilku minutach pracy wszytko wraca do normy.
Ewidentna wina elektryki ; TYLKO CO NAWALA??  JEŻELI KTO| WIE   N A   P E W N O   proszę o pomoc.  Bardzo proszę o pewne informację. Mam już do?ć zgadywania przez wszystkich " fachowców ". Nikt nie wie na pewno , wszyscy snuj? tylko domysły. Elektryk w autoryzowanej stacji obsługi FSO / specjalizacja ; polonez / rozłożył bezradnie ręce. Podł?czony komputer do gniazda diagnostycznego nic nie wykazał.

nieodpala gdy jest wilgotno,niema wolnych obrotów-ga?nie
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 26, 2005, 22:49:23 pm »

Płaski#1866

  • Gość
wedlug mnie nie ma na swiecie czarodzieja ktory od tak CI powie co nawala. tymbardziej przez internet. trzeba eliminowac mozliwosci po kolei ;) stawiam na kable

nieodpala gdy jest wilgotno,niema wolnych obrotów-ga?nie
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 27, 2005, 12:47:11 pm »

krzysiek

  • Gość
kable oczywi?cie wymieniłem na nowe. fabryczne zakupione w sklepie ; pewny towar.
I dalej szarpie..

nieodpala gdy jest wilgotno,niema wolnych obrotów-ga?nie
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 26, 2006, 10:24:31 am »

maruda

  • Gość
Moim zdaniem to problem z zielonym kabelkiem. Mialem takie problemy jak tylko go ruszylem ustalo. Sproboj ..i daj znac na forum

nieodpala gdy jest wilgotno,niema wolnych obrotów-ga?nie
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 26, 2006, 15:35:25 pm »

ajk#1212

  • Gość
witajcie
Miałem podobny problem ze swoim poldkeim tyle ze ja mam go na ga?niku jeszcze, u mnie to była wina aparatu zapłonowego, w sumie niewiem czego konkretnie bo jak go rozebrałem wyczy?ciłem i włożyłem zpowrotem to było dobze. ale po jakims czasie znowu zaczol szarpac i miał problemy z odpaleniem wiec znowu rozebrałem zaplon, znowu wyczy?ciłem i narazie jest ok.

nieodpala gdy jest wilgotno,niema wolnych obrotów-ga?nie
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 26, 2006, 22:39:57 pm »

kowal

  • Gość
Cytat: "maruda"
Moim zdaniem to problem z zielonym kabelkiem. Mialem takie problemy jak tylko go ruszylem ustalo. Sproboj ..i daj znac na forum


zielony kabelek we wtryskowcach nei wystepuje

[ Dodano: 2006-01-26, 22:40 ]
Cytat: "fiodor"
jeszcze jedno obrotomierz mi warjuje(spada do zera potem wraca) , gdy uda mi sie go rano odpalić to niema ssania automatycznego czy może to być wina niewyrególowanych zaworów bo dawno nie rególowałem ?


wyczysc silniczek krokowy/wyczysc konektor idacy do tego sliniczka

nieodpala gdy jest wilgotno,niema wolnych obrotów-ga?nie
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 09, 2006, 18:09:11 pm »

jankiel

  • Gość
ludzie czytajcie wszystkie posty trzeba wyczyscic piny komputera i sprawdzic jak one wygladaja najlepszym sposobem jest wyciaganie i wkladanie obu wtyczek kilkadziesiat razy  do kompa i problemow  z obrotami nie bedzie , i sprawdzcie czy nie macie wilgoci w złaczach kompa------------------------------------------


pozdrowienia ja sie z tym barowalem poltora roku az sie wkurzylem w te duze mrozy i doszedlem ze te numer robily zł?cza kompa-okupilem to troche zmarznietymi rekami , a najbardziej przymarzaly mi palce:) pozdro