Autor Wątek: Napęd linki prędko?ciomierza  (Przeczytany 2407 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Napęd linki prędko?ciomierza
« dnia: Sierpień 19, 2005, 09:19:34 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Witka.

jak wiadomo napęd linki prędko?ciomierza jest uzalezniony od przełożenia tylnego mostu. Tylko jak rozpoznać który jest do którego. W chwili obecnej mam u siebie 3,91 w mo?cie i "w skrzyni". Chodzi mi po głowie zmiana mostu na conajmniej roverkowy 4,3 a nawet 4,55. Wiadomo że napęd dla 4,55 truckowego nie podejdzie bo tam róznica przełożenia jest kompensowana przez opony. Od biedy z roverkowego 4,3 jakby zapodał napęd linki do tego 4,55 to przekłamania były mniejsze.

Pytam zatem jak rozpoznać te napędy linki prędko?ciomierza i jakiego szukać żeby był stosowny do przełożenia 4,3 a jeszcze lepiej do 4,55. W jakich modelach występowaył takie przełożenia i napędy linek.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Napęd linki prędko?ciomierza
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 23, 2005, 08:32:53 am »

n/z Bocian

  • Gość
Koledzy wy się tak nie rozpisujcie bo nie dam rady tego do końca tygodnia przeczytać  :lol:  :lol:  :lol:  :cry:

Napęd linki prędko?ciomierza
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 24, 2005, 02:03:35 am »

Wojti#1854

  • Gość
spróbuj wyci?gn?c napęd i policzyc z?bki,tylko tym moga sie różnić

Napęd linki prędko?ciomierza
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 25, 2005, 09:29:00 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Je?li różnica jaka? jest to chyba tylko w samej przekładni napędu bo przecież zmieniaj?c cało?ć nie trzeba zmieniać nic w skrzyni zatem ilo?ć zębów na kole napędzaj?cym w skrzyni i napędzie musi być stała dla wszystkich. CHyba że sie mylę.

O ile mi wiadomo to sam napęd linki nie za bardzo jest rozbieralny więc raczej albo metod? prób i błędów albo poprostu zakupuj?c dany element z pewnego ?ródła.

Zawasze jeszcze można pokręcić i liczyć obroty. Tylko który będzie miał ile  :sad: .
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.