A ja raz dałem zakleić poxipolem ( z tym, że do tego trzeba itak spu?cić cały płyn chłodz?cy, bo jak cokolwiek się dostanie pomiędzy poxipol a brok, albo blok silnika to i tak będzie ciekło). Trzeba to było dokładnie odtłu?cić, potem wysuszyć, zakleić i poczekać.To było w audiku, w którym broki nie gnij?, tylko czasami ciekn? na brzegu. Trzymał potem jeszcze 3 lata i pewnie jeszcze trzyma.
A w polonezie, to polecam wymienić, bo jak mi szczelił ostatnio (kiedy to biłem rekord prędko?ci na autostradzie na Wrocław-182km/h z dużej górki:) to poprostu dziurę miał w ?rodku, a dookoła był zardzewiały.
Czyli najlepiej najpierw ocenić sytuację.
A BROKI W SILNIKACH Sˇ PO TO ŻEBY:
1. Była mniejsza szansa pęknięcia bloku silnika, jak kto? zapomni na zimę wymienić wodę na płyn i mu zamarznie - wtedy teoretycznie powinno wybić broki - sprawdza się w 50% podobno.
2. Zeby przez te dziury płukać z kamienia blok silnika jak się gdzie? zator zrobi - podobno.