Panowie, zrobiłem oględziny przy dziennym swietle i:
- wyciagnołem bagnet i stan oleju nie zmienił się raczej...
- kolor oleju ciemny bez ?ladów innych płynów, lepko?ć zachowana(nie wiem czy ma znaczenie)
- nie mam klucz do ?wiec więc nei sprawdziłem ich
- odpaliłem można powiedzieć bez problemowo (bez płynu w chłodnicy)
- nie wiem ale chyba pracuje troszkę inaczej...
przyjżałem się bardziej, odkręciłem trójnik który mam zamontowany przy akumulatorze węzyki niby OK sam trójnik także, maj?c lepszy widok spojżałem na ł?czenie bloku z głowic? i widziałem tam ogólne zapoczenie płynem chłodniczym i jak by silikon
!
Teraz podejżewam że kole? który zakładał mi LPG nie odkręcał czasem głowicy (je?li jest konieczno?ć odkręcenia głowicy to mi panowie powiedzcie!!) i nie wstawił nowej uszczelki...
Jestem zły jak ch.ole.ra. Mam nadzieje że takie co? nie jest gro?ne i bedę dalej je?dził bez problemowo długi czas poldaskiem. Mam jeszcze obawy czy czasem olej nie poszedł do chłodnicy... ale stan niby jest taki sam... Miałem uzupełnic ten stan własnie dzi? bo był troszkę poniżej MIN na bagnecie...
[ Dodano: 04-12-2005, 12:18 ]Dodam jeszcze że kontrolka od oleju pali się, ale po odpaleniu natychmiast ga?nie. więc od tej stony niby jest dobrze...
[ Dodano: 04-12-2005, 12:23 ]Jeszcze jedno.. je?li bedzie zdjęta głowica na co radzicie zwrócić uwagę, ewentualnie co można jeszcze by zrobić, ulepszyć i czy na pewno muszę kupić nowe szpilki do skręcenia bloku z głowic?, bo chodz? opinie że mozna je wsadzić jeszcze raz... Ja bym wolał wymienić. i czy założyć oryginaln? uszczelkę czy podróbe..
dzięki za info w tej sprawie.