Autor Wątek: Kolory diód LPG  (Przeczytany 4151 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kolory diód LPG
« dnia: Październik 05, 2005, 19:23:17 pm »

Speed

• Gość
Witam. Mam takie pytanie może troche banalne ale jestem calkiem zielony w temacie LPG. Zainstalowalem sobie gaz. jest on automatyczny to znaczy zawsze odpalam na benzynie a jak przycisne troche i obroty wejda na wiecej niz 2000 to uruchamia sie gaz. przy czym na poczatku miga zielona lampka (jest na benzynie) dodam gazu to sie zapala na stałe (wł?cza sie gaz) ale jednocze?nie zapala mi sie druga czerwona lampka (co ma być podobno oznaka ze jest mało gazu(tak jest napisane w instrukcji)) a ja mam pół zbiornika gazu :?  i nie wiem czy to normalne ze ta czerwona lampka sie pali czy cos jest nie tak . instalacja firmy lovato.  z góry dzieki za wszystkie odpowiedzi. pozdrawiam.

Kolory diód LPG
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 05, 2005, 19:29:20 pm »

Kewin#1894

• Gość
wyglada na to ze masz zle wyregulowany czujnik rezerwy albo uszkodzony podjedz do warsztatu gdzie ci gaz zakładali i niech to poprawia

Kolory diód LPG
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 06, 2005, 00:23:01 am »

Lodówa#1826

• Gość
Cytat: "wnd28"
wyglada na to ze masz zle wyregulowany czujnik rezerwy albo uszkodzony podjedz do warsztatu gdzie ci gaz zakładali i niech to poprawia

dokładnie. Pozatym jak masz auto zał?dowane to tez wskazuje inaczej.. u mnie czasem nawet  pokazuje sie rezerwa jak mam pół zbiornika, ale za jakies 3 minuty wracsa do normy i pokazuje 2 diody...   Jakiej firmy masz instalke??

Kolory diód LPG
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 06, 2005, 00:24:15 am »

Offline mastah22

• Sympatyk