Autor Wątek: co sie stało?? 3000 obrotow i koniec!!  (Przeczytany 3655 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

co sie stało?? 3000 obrotow i koniec!!
« dnia: Listopad 25, 2005, 13:47:26 pm »

Linek

  • Gość
witam mam powazny problem stalo sie to dzis chyba jechalem do warszawy w pewnym momencie przyspieszylem i tak mniedzy 3000-3500 obrotow obroty spadly na zero i strzal w wydechu i tak mam caly czas na kazdym biegu ale i na luzie na postoju przy 3000 obrotow traci moc i strzela z tylu z wydechu co to moze byc??

co sie stało?? 3000 obrotow i koniec!!
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 25, 2005, 14:00:46 pm »

Linek1

  • Gość
polonez 1,6 gli nowy modol zaplonowy gaz po regulacji i wymianie filtra i na benie i na gazie to samo

co sie stało?? 3000 obrotow i koniec!!
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 25, 2005, 14:03:47 pm »

cichociemny

  • Gość
a kolega linek ma gli czy gle?

co sie stało?? 3000 obrotow i koniec!!
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 25, 2005, 14:05:48 pm »

Linek

  • Gość
abimex gli

co sie stało?? 3000 obrotow i koniec!!
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 25, 2005, 14:07:51 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
czujnik polozenia walu ??
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

co sie stało?? 3000 obrotow i koniec!!
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 25, 2005, 14:50:56 pm »

ajk#1212

  • Gość
Ja bym sprawdził drożno?ć układu wydechowego. Moze co? się przyblokowało, albo masz jakie? lu?ne czę?ci w ?rodku.
Głowy sobie uci?ć nie dam...

co sie stało?? 3000 obrotow i koniec!!
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 25, 2005, 23:43:41 pm »

Linek

  • Gość
macie jeszcze jakies pomysly? albo rady co sprawdzic??

co sie stało?? 3000 obrotow i koniec!!
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 26, 2005, 13:53:44 pm »

SerU#408

  • Gość
Na moje oko znów Ci się zjarał moduł  :twisted: Pożycz od kogo? z abimexa i wsad? na chwilę do siebie i zobacz czy objaw minie.

co sie stało?? 3000 obrotow i koniec!!
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 26, 2005, 16:42:31 pm »

Linek

  • Gość
dzis rano wstaje chce jechac do roboty odpalil bez problemu,krecil sie ladnie normalnie jezdzil zlapal temperature to krecil sie do 5000-6000 ale troche jakis za mulony jest, mozliwe ze to zawory?? no i wydech jakos cicho chodzi moze sie przytkal czy cos??

[ Dodano: 2005-11-27, 11:58 ]
panowie no nikt nie wie czymu sie kreci tylko do 5-6000 obrotow?? :cry:

co sie stało?? 3000 obrotow i koniec!!
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 27, 2005, 12:21:59 pm »

ajk#1212

  • Gość
Tylko do 6000? :roll: Chyba dlatego, że to silnik FSO 1.6 OHV... Dziwne, że kręci Ci się aż do tych 6000 :P Ciekawe ile razy da rade zanim tłoki wylec? razem z głowic? ;) Ten silnik ma max power przy 5200 chyba i ja bym osobi?cie tych obrotów nie przekraczał :D

co sie stało?? 3000 obrotow i koniec!!
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 27, 2005, 12:56:44 pm »

Linek

  • Gość
ale do tej pory nie bylo z nim zadnego problemu a o takim kreceniu to ja mowie na luzie jak stoje bo to troche dziwne ze tylko do 5000-6000 czym to moze byc spowodowane??

co sie stało?? 3000 obrotow i koniec!!
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 27, 2005, 13:01:57 pm »

ajk#1212

  • Gość
Chyba tym, że wcze?niej kręciłe? go wyżej :) Z tego co wiem to obroty powyżej 6000 s? zabójcze dla tego silniczka po pewnym czasie.

A ile obrotów osi?gał kiedy??

co sie stało?? 3000 obrotow i koniec!!
« Odpowiedź #12 dnia: Listopad 27, 2005, 13:07:05 pm »

Linek

  • Gość
na spokojnej przygazowce do 7 z haczykiem spokojnie, ale cos musi byc nie tak bo jak sie cos zjebalo to krecil sie do 3000 a teraz 5000-6000.

co sie stało?? 3000 obrotow i koniec!!
« Odpowiedź #13 dnia: Listopad 27, 2005, 13:17:22 pm »

ajk#1212

  • Gość
Cytat: "Linek"
na spokojnej przygazowce do 7 z haczykiem spokojnie


Holy shit, ja nie wiem czy na pewno tak spokojnie dla tego biednego OHV :shock: On nie powinien odcinać przed 7000 rpm w ogółe?! :?

co sie stało?? 3000 obrotow i koniec!!
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 04, 2007, 11:16:42 am »

barthezo

  • Gość
panowie rozwiazal ten problem kolegi ktos??
te strzaly powyzej 4 tys obrotow??

powiem  tylko ze przy cieplym silniku tak jest a na zimnym to kreci sie spokojnie do 5.5 potem odcina... co to byc moze panowie pomocy bo juz sie dlugi czas mecze;/

co sie stało?? 3000 obrotow i koniec!!
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 08, 2007, 19:26:52 pm »

Guciu1801

  • Gość
sprawdz modul zaplonowy, zawory. moze ktoras cewka pada. Ciezko powiedziec na odleglosc. Najlepiej podmienic modul i cewki z jakims sprawnym poldem (raptem 3 srubki) i wtedy testowac. Jesli to nie modul i cewki, to sprawdz czujnik polozenia walu korbowego.

co sie stało?? 3000 obrotow i koniec!!
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 08, 2007, 22:24:55 pm »

Russell

  • Gość
szczerze?   ja około maja miałem taki problem ze nie wkręcałsie na obrotu powyżej 4000.  Zrobiłem dwie rzeczy. Wyczyściłem czujnik położenia wału bo był zasyfiony olejem popuszczanym przez nieszczelne simeringi, i wymieniłem przewody WN bo jeden miał przebicie.  I mineło wszystko.

co sie stało?? 3000 obrotow i koniec!!
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 13, 2007, 15:44:54 pm »

barthezo

  • Gość
a wiec tak russel.
kupilem dsi kable te lepsze, i dalej to samo
czujnik wyciagnalem przeczyscilem koncoweczke wkrecilem i dalej to samo...
powiedz jak u ciebie wygladalo wyczysczenie tego czujjnika??

co sie stało?? 3000 obrotow i koniec!!
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 15, 2007, 11:03:11 am »

Zak

  • Gość
Cytat: "Linek"
na spokojnej przygazowce do 7 z haczykiem spokojnie, ale cos musi byc nie tak bo jak sie cos cenzura to krecil sie do 3000 a teraz 5000-6000.


LINEK!
japierdut!
to teraz już wiem skąd sie wzieła "tęcza" na wale korbowym w okolicach panewek :shock:

Ogłąszaw wszem i wobec że przyczyną niewkręcania sie na obroty było zwyczajnie (albo i nie) przytarcie silnika zpowodowane prawdopodobniemałą ilością oleju :?

co sie stało?? 3000 obrotow i koniec!!
« Odpowiedź #19 dnia: Luty 15, 2007, 16:32:44 pm »

Linek

  • Gość
Cytat: "Zak#1907"
Cytat: "Linek"
na spokojnej przygazowce do 7 z haczykiem spokojnie, ale cos musi byc nie tak bo jak sie cos cenzura to krecil sie do 3000 a teraz 5000-6000.


LINEK!
japierdut!
to teraz już wiem skąd sie wzieła "tęcza" na wale korbowym w okolicach panewek :shock:

Ogłąszaw wszem i wobec że przyczyną niewkręcania sie na obroty było zwyczajnie (albo i nie) przytarcie silnika zpowodowane prawdopodobniemałą ilością oleju :?



z olejem nigdy nie mialem problemu w tamtym poldku, a co do tego tematu to wymienilem swiece i wszystko przeszlo. a o jakiej "teczy" mowisz?