Autor Wątek: caro + i komputer  (Przeczytany 2705 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

caro + i komputer
« dnia: Listopad 27, 2005, 16:47:57 pm »

janek1815

  • Gość
witam przejrzalem forum i nic nie znalazlem lub nie umiem szukac...
potrzebuje program do caro+ GSI wielopunktowy wtrysk. ciagle zaswieca mi sie kontrolka
check podczas jazdy mam kilka programow ale zaden nie dziala. interfejs robie na trzech opornikach tak czy nie? program jesli to mozliwe to prosze na janekczewa@o2.pl

caro + i komputer
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 27, 2005, 16:50:35 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Na trzech opornikach to raczej do abimexa :?  do gsi i boscha sa bardziej skomplikowane układy
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Re: caro + i komputer
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 27, 2005, 17:14:25 pm »

Adampio

  • Gość
Cytat: "janek1815"
caro+ GSI wielopunktowy wtrysk. ciagle zaswieca mi sie kontrolka
check podczas jazdy

Najapierw wez spinacz, zewrzyj nim dwa styki we wtyczce i licz blyski lampki.

caro + i komputer
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 28, 2005, 08:20:31 am »

janek1815

  • Gość
po zwarciu blyska sobie rownomiernie wiec sie tak nie odczyta. moze ktos zna jakis schemacik jestem elektronikiem wiec nie problem . przejade okolo 800 m i lampka sie juz swieci . sprawdzilem wszystkie zlacza i nic

caro + i komputer
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 28, 2005, 14:06:45 pm »

Adampio

  • Gość
Po zwarciu powinienes co najmniej odczytac jeden blad: brak obrotow (w koncu silnik stoi).
Poza tym bardzo polecam serwis www.elektroda.pl

caro + i komputer
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 28, 2005, 15:53:03 pm »

janek1815

  • Gość
jak moge odczytac jak mruga jednostajnie .... blysk przerwa blysk przerwa blysk przerwa przerwa przerwa przerwa i zaczyna znow blyskac. pomocy bo sie boje ze bede gdzies stal w polu

caro + i komputer
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 28, 2005, 18:35:30 pm »

Adampio

  • Gość
Jak tak w kolko to moze "33"? Wedlug Morawskiego to zbyt wysokie cisnienie  kolektorze dolotowym. Kazdy kod ma sie wyswietlac 3 razy pod rzad.
Z tym liczeniem tych blyskow to trzeba potrenowac.
Troche teoretyzuje bo u mnie jest zawsze (opdpukac) tylko 12.

caro + i komputer
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 28, 2005, 20:20:24 pm »

janek1815

  • Gość
coz chyba pojade do daewoo jak nie zrobie do konca tygodnia bo nic nie wymysle na pewno ona mruga tak samo a jak mruga ona u ciebie -bywalec. czy nikt nie podlaczal tego auta do pc?
nie ma to jak poczciwe GLE bez elektroniki i proste w naprawie

[ Dodano: 2005-12-01, 07:48 ]
u mnie jest blad 44 niski sygnal z sondy lamda ale tylko na gazie na benzynie jest ok

[ Dodano: 2005-12-13, 21:34 ]
witam i opowiem co mi zrobiono w aucie w serwisie powiedzieli abym sie przyzwyczail albo wyjał sobie zarowke check" dwoch gazownikow tez rozlozylo rece . sonda lambda zmieniona i ....NIC dalej pojawia sie blad 44 zaraz po nagrzaniu silnika na lpg a na benzynie jest ok. POMOCY.

caro + i komputer
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 27, 2005, 03:15:24 am »

Szuwar#1721

  • Gość
może nie odpowiadam fachowo, ale psychologicznie:)

 sam sobie odpowiedziałe? na  pytanie! na benie ok  a na gazie żle!

nie wiem jak? masz instalkę lpg  ale tu tkwi problem,  w montarzu, jej odpowiedni   rodzaju  (jaki komp, oszukiwacz wtrysku czy sondy lambda)... itp,  itd..   moim zdaniem powine? udać się do gazowników,  może co? z instalk? się dzieje (je?lii wcze?niej bylo ok)

caro + i komputer
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 31, 2005, 02:20:59 am »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytuj (zaznaczone)
abym sie przyzwyczail albo wyjał sobie zarowke check"
Wystarczy ze rozepniesz złacze na zołtym kablu zaraz jak wiazka przechodzi przez sciane grodziowa(obo k bezpieczników) - jest to styk do lampki check engine

Odczytywanie kodu jest bardzo łatwe ale trzeba sie przyzwyczaic b ona poczatku lamka mruga bardzo szybko i człowiek nie nadaza liczyc błysków a co dopiero liczb  :mrgreen:
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

caro + i komputer
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 18, 2007, 12:13:58 pm »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2291
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
odkopałem trupa z rzed 2 lat :)
Pytanie moje jest takie czy komopa w GSI kasuje sie tak samo jak w Abimexie czy inaczej?
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

caro + i komputer
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 18, 2007, 12:52:37 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3691
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Odłącz akumulator.

caro + i komputer
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 19, 2007, 14:32:18 pm »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2291
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
tyle to wiem chodzi mi o cykl programowania czy też ma sie zagrzać aż sie wiatrak włączy czy jakoś robi sie to inaczej?
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

caro + i komputer
« Odpowiedź #13 dnia: Październik 19, 2007, 15:04:30 pm »

ikwus

  • Gość
Po prostu odłączasz kompa na chwile i sam się kasuje.

caro + i komputer
« Odpowiedź #14 dnia: Październik 19, 2007, 15:19:42 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
utek,  a po kiego grzyba odlaczac aku?? pozniej na nowo ustawiac pamiec w radiu i zegarki.

wystarczy wypiac wielowtyk z kompa

caro + i komputer
« Odpowiedź #15 dnia: Październik 19, 2007, 16:09:44 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13965
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
zeby odpiac wtyczke z kompa gsi to trzeba sie wiecej nagimnastykowac niz odlaczajac jedna kleme akumulatora
w boschu za to wtyczke z kompa wyjmuje sie jednym ruchem reki
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.