Autor Wątek: Weber ADF 250 w 1.5 OHV Poloneza  (Przeczytany 6909 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Weber ADF 250 w 1.5 OHV Poloneza
« Odpowiedź #20 dnia: Grudzień 11, 2005, 22:06:12 pm »

Rider

  • Gość
Walek rozrzadu mam seryjny. Ja z kolei mysle na wlozeniem jakiegos 1.8 DOHC.

[ Dodano: 2005-12-12, 14:34 ]
Ps. Mam jeszcze jedno pytanie : Co daje zalozenie aparatu zaplonowego od 1.6 do 1.5 ?

Weber ADF 250 w 1.5 OHV Poloneza
« Odpowiedź #21 dnia: Grudzień 12, 2005, 23:22:06 pm »

Rider n/z

  • Gość
Ponawiam pytanie ^

Weber ADF 250 w 1.5 OHV Poloneza
« Odpowiedź #22 dnia: Grudzień 12, 2005, 23:25:36 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Ludzie, co wy sie tak uparliscie wszyscy na te 1800 dohc ? :shock: Aha i wtrysk abimexa nie jest mułowaty :mrgreen:
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Weber ADF 250 w 1.5 OHV Poloneza
« Odpowiedź #23 dnia: Grudzień 12, 2005, 23:30:59 pm »

Bedzio#1833

  • Gość
Cytuj (zaznaczone)
Aha i wtrysk abimexa nie jest mułowaty  :mrgreen:  


zgadza sie potwierdzam ponownie  :mrgreen:

Weber ADF 250 w 1.5 OHV Poloneza
« Odpowiedź #24 dnia: Grudzień 13, 2005, 13:23:18 pm »

Abadon

  • Gość
Cytat: "Rider"
Abadon - glowice juz robilem - choc to nadal malo i przy nastepnej okazji bedzie Stage 2. Dolot lekko przerobiony. Wydech seria - czeka na zmiany.

A ty jaki masz silnik w swoim polonezie ? 1.5 , 1.6 ? Moze opisz jakie przerobki ?


Silnik jest 1,6 (CB o ile pamietam) wsadzony do przejsciowki (1,5 w oryginale, o ile sie nie myle to most jest 4,3 - co zreszta powoduje, ze za szybko mi sie biegi "koncza" ;)),wydech normalny jak to w przejsciowce (koncowy tlumik przelotowy - pierdzioszek, ten magiczny gaznik to nawet nie pamietam czy z tym silnikiem dostalem, czy z jakims innym... a moze to jeszcze po Fiacie mi sie ostal ;)
W kazdym razie - nie mam problemow z wyprzedzaniem czy wciskaniem sie na skrzyzowaniach, ale "dzieki temu" nie mam tez juz panewek i teraz, zimowa pora, przy dynamicznej jezdzie po miescie pali mi jakies 18-20l gazu na setke :(

Weber ADF 250 w 1.5 OHV Poloneza
« Odpowiedź #25 dnia: Grudzień 13, 2005, 14:45:39 pm »

Rider

  • Gość
Aporpo mostu : Mozliwe jest ze ja w Caro`92 mam most krotszy niz 4.1 czy to raczej malo prawdopodobne ? Wiem ze w caro 1.5 AB byly seryjnie montowane 4.1 ale mam takie wrazenie jakbym mial krotszy most.

Ps. Ponawiam pytanie : Co daje zalozenie aparatu zaplonowego od 1.6 do 1.5 OHV ?

Weber ADF 250 w 1.5 OHV Poloneza
« Odpowiedź #26 dnia: Grudzień 13, 2005, 19:08:40 pm »

Mrozek#83

  • Gość
Cytat: "Abadon"

(...)W kazdym razie - nie mam problemow z wyprzedzaniem czy wciskaniem sie na skrzyzowaniach (...)

Żeby? ty mi się wcisn?ł na skrzyżowaniu, to by? mnie popamiętał - mam głeboki uraz psychiczny do takich zachowań na drodze i takie cwaniactwo tępię bez wahania. I pamietaj, że jest wielu takich jak ja i kiedy? trafisz na bardziej krewkiego co albo ci w zad przywali i powie że mu zajechałe? albo jeszcze gorsze rzeczy...
Bez urazy, ale zastanów się nad tym jak je?dzisz i nad tym, że takim "wciskaj?cym" manewrem zmuszasz jad?cych za tob? do mocnego (je?li nie gwałtownego) hamowania.

Weber ADF 250 w 1.5 OHV Poloneza
« Odpowiedź #27 dnia: Grudzień 14, 2005, 00:20:32 am »

Abadon

  • Gość
Eh.. zle mnie zrozumiales Mroziu :] Mowie np. o wyjezdzie z podporzadkowanej w lewo w ulice typu Hubska itp. :)
Nie komus przed maske, tylko po prostu tak, zeby wlaczyc sie do ruchu bez stania 10 minut az NIC nie bedzie jachalo ;)

EDIT

Co do aparatu zaplonowego nie mam pojecia - nawet nie wiem od jakiego silnika mam aparat u siebie :D

Weber ADF 250 w 1.5 OHV Poloneza
« Odpowiedź #28 dnia: Marzec 16, 2006, 08:22:35 am »

Rider

  • Gość
Podlacze sie pod stary temat :

Ktory gaznik bedzie lepszy jesli chodzi o osiagi - Seryjny z 1.5 GLE czy 34DCHD16 (z fiata) - podcisnieniowe sterowanie 2-gim przelotem. A moze zastosowac dysze od gaznika seryjnego do tego od fiata ?

Weber ADF 250 w 1.5 OHV Poloneza
« Odpowiedź #29 dnia: Marzec 16, 2006, 19:42:02 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Lepszy bedzie od Pn z mechanicznym otwarciem 2 przepustnicy. Znajomy testował oba w df i zdecydowanie lepiej według niego silnik chodził na gazniku Pn
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Weber ADF 250 w 1.5 OHV Poloneza
« Odpowiedź #30 dnia: Marzec 16, 2006, 20:54:00 pm »

Rider

  • Gość
Ok a nie wiesz moze jakie dysze serynie ma gaznik od fiata ? Wieksze czy takie same jak w Polonezie ? Slyszalem ze dawniej do Fiatow dawali wieksze dysze.

Weber ADF 250 w 1.5 OHV Poloneza
« Odpowiedź #31 dnia: Marzec 16, 2006, 21:02:55 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
W fiacie to nie wiem jakie sa, ale nawet jezeli sa wieksze to niewiele. Po zatym gaznik od Pn jest nowszy konstrukcyjnie od gaznika fiata. Gaznik mozna troche poprawic i tez bedzie juz lepiej(nie tylko samym wymienianiem dysz) Nie jestem pewien ale fiat miał prawdopodobnie mniejsze gardziele na poszczególnych przelotach
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Weber ADF 250 w 1.5 OHV Poloneza
« Odpowiedź #32 dnia: Marzec 16, 2006, 22:33:09 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
mam pytanie
jakiej srednicy przepustnicy ma Abimex ?? moglby ktos zmierzyc ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Weber ADF 250 w 1.5 OHV Poloneza
« Odpowiedź #33 dnia: Marzec 17, 2006, 22:41:03 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytat: "KGB"
mam pytanie
jakiej srednicy przepustnicy ma Abimex ?? moglby ktos zmierzyc ?

Ja juz nie mam jak zmierzyc :(  Ale w oplu od którego zaadaptowano wtrysk do fso było kilka rozmiarów przelotu - były nim zasilane silniki 1,3/1,4/1,6/1,8. Wiem poniewaz kiedy kupowałem mikser do gazu gosc w sklepie pytał sie do jakiego silnika bo jest kilka rozmiarów
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Weber ADF 250 w 1.5 OHV Poloneza
« Odpowiedź #34 dnia: Marzec 17, 2006, 23:20:36 pm »

batorejro

  • Gość
w fiacie sa większe dysze. pierwszy  przelot 125 a polonez 115, drugi przelot 155 a polnez 125 do 140 w zaleznosci  od typu gażnika. w polonezie masz nizszy poziom paliwa w komoze pływakowej. Gaznik polonezowski super sprawuje sie  w DF-ie. Mniejsze spalanie, lepsza dynamika. Wymaga pewnych przerobek aby go tamzastosowac.