Autor Wątek: Weber ADF 250 w 1.5 OHV Poloneza  (Przeczytany 7327 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Weber ADF 250 w 1.5 OHV Poloneza
« dnia: Grudzień 03, 2005, 19:27:35 pm »

Rider

  • Gość
Mam jedno konkretne pytanie : Czy mechanizm linki gazu (znajdujacy sie na pokrywie klawiatury) od poloneza bedzie pasowal bez przerobek pod gaznik Weber ADF 250 (Od DOHC) ? Chodzi mi o to czy poprostu wyjmuje stary gaznik , zakladam nowy - podlaczam i jade ?

Weber ADF 250 w 1.5 OHV Poloneza
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 03, 2005, 19:51:07 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Pojechac na pewno nie pojedziesz, bo nastawy od 2,0 zaleja 1,5 ohv. Do gazu moze byc ale weber ma inny mikser niz "normalny" gaznik od pn
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Weber ADF 250 w 1.5 OHV Poloneza
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 03, 2005, 21:29:36 pm »

Rider

  • Gość
Ustawienie gaznika to nie problem - pytam czy ten mechanizm od linki gazu pasuje ?! A LPG nie mam i nie bede zakladal.

Weber ADF 250 w 1.5 OHV Poloneza
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 04, 2005, 00:00:24 am »

Bodzioo

  • Gość
a dlaczego chcesz pozbyc sie polskiego gaznika? skoro mowisz ze nastawy to nie problem to moze lepiej pokombinować z polskim? Mrozek kiedys opisywał zmiany

Weber ADF 250 w 1.5 OHV Poloneza
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 04, 2005, 00:39:24 am »

Rider

  • Gość
Bo za ADF`em przemiawiaja :
- Wieksze srednice gardzieli (o ile sie nie myle I - 32 II - 36 - jesli sie myle to poprawcie)
- Automatyczne ssanie

Weber ADF 250 w 1.5 OHV Poloneza
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 05, 2005, 15:56:04 pm »

Abadon

  • Gość
Ja mam w polskim 28 i 32mm - wiec jesli chodzi o srednice gardzieli to zaden problem.
Przeciez zwezki sa wymienne...

Weber ADF 250 w 1.5 OHV Poloneza
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 06, 2005, 12:05:58 pm »

Rider

  • Gość
A moglbys mi napisac w jaki sposob sie je wymienia ? Bede wdzieczny :)

Weber ADF 250 w 1.5 OHV Poloneza
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 06, 2005, 15:31:51 pm »

Woj-o#772

  • Gość
pewien jestes ze to sa takei gardziele? bo ten gaznik w 132 weber adf34/250 (o ile pamietan dokladnie nazwe) ma gardziele takei same jak polski...

Weber ADF 250 w 1.5 OHV Poloneza
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 06, 2005, 17:30:36 pm »

Rider

  • Gość
Mozliwe ze sie myle - nie jestem w stanie potwierdzic tego na 100 %

Weber ADF 250 w 1.5 OHV Poloneza
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 07, 2005, 08:07:02 am »

Abadon

  • Gość
Jak sie wymienia?
Wyciaga sie zwezki i wsadza inne..
One sie tam tylko wsuwaja (chyba ze ja mam jakis dziwny gaznik, ale tylko z takimi mialem w zyciu do czynienia - wszystkie oryginalnie z poldkow, tylko wszystkie poza tym jednym maja standardowe zwezki 24 i 26 mm)

Weber ADF 250 w 1.5 OHV Poloneza
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 07, 2005, 16:39:11 pm »

Rider

  • Gość
Ok - zdjalem gorna czesc gaznika. Chyba znalazlem te zwezki ale albo tak ciasno siedza albo ja nie umiem ich wycignac. Po prostu ciagnac je w gore ?

Weber ADF 250 w 1.5 OHV Poloneza
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 08, 2005, 13:38:16 pm »

Abadon

  • Gość
W dol nie wyjda bo sa przepustnice ;)

Jak juz wyciagniesz, to moze Ci je ktos przetoczyc na wiekszy otwor.
Tylko wtedy musisz znalezc dzysze paliwa wieksze, nie pamietam jakie sa u mnie, ale duzo wieksze niz normalnie.

Weber ADF 250 w 1.5 OHV Poloneza
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 08, 2005, 18:49:26 pm »

Kinder84

  • Gość
A jesli mam jedno punkt to czy moge wymienic dysze?

Weber ADF 250 w 1.5 OHV Poloneza
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 10, 2005, 00:17:18 am »

Abadon

  • Gość
Nie bardzo orientuje sie w instalacjach wtryskowych, ale tam jest raczej wtryskiwacz ;)
Co da jego zmiana - nie wiem, bo nie wiem, jak jest skonstruowany uklad dolotowy....

Aha Rider zdajesz sobie oczywiscie sprawe z wiru w baku po takiej modyfikacji? ;)

Weber ADF 250 w 1.5 OHV Poloneza
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 10, 2005, 12:15:06 pm »

Rider

  • Gość
Cytat: "Abadon"
Nie bardzo orientuje sie w instalacjach wtryskowych, ale tam jest raczej wtryskiwacz ;)
Co da jego zmiana - nie wiem, bo nie wiem, jak jest skonstruowany uklad dolotowy....

Aha Rider zdajesz sobie oczywiscie sprawe z wiru w baku po takiej modyfikacji? ;)


To nic w porownianiu do 2 gaznikow  :twisted:
A mi i tak chodzi o to aby jak najwiecej zwiekszyc osiagi.

Weber ADF 250 w 1.5 OHV Poloneza
« Odpowiedź #15 dnia: Grudzień 10, 2005, 16:22:52 pm »

Kinder84

  • Gość
Moi Poldas pali 16-18 litrów (gazu). Może palić mniej np. 12 ale wtedy słabo jezdzi .  Nie wiem czemu ale na maksa idzie 160 km/h a to chyba troche mało ( na benzynie jeszcze mniej)?!. Kolektor jest chyba taki sam jak w gazniku tylko jest wtrysk. zamiast dwóch gardzieli jest jedna a nad nia centralnie umieszczony wtrysk.

Weber ADF 250 w 1.5 OHV Poloneza
« Odpowiedź #16 dnia: Grudzień 10, 2005, 17:58:56 pm »

Guciu1801

  • Gość
wtrysk jest do bani. Mialem akwarium na gazniku i jezdzilo jak glupie, caro ktore teraz mam  nie dorasta mu do piet (jeszcze) :D wtrysk jest bardziej mulowaty.

Weber ADF 250 w 1.5 OHV Poloneza
« Odpowiedź #17 dnia: Grudzień 11, 2005, 00:59:19 am »

Rider

  • Gość
Abadon - glowice juz robilem - choc to nadal malo i przy nastepnej okazji bedzie Stage 2. Dolot lekko przerobiony. Wydech seria - czeka na zmiany.

A ty jaki masz silnik w swoim polonezie ? 1.5 , 1.6 ? Moze opisz jakie przerobki ?

A co do wtrysku i gaznika w polonezie - gaznik chyba zawsze byl lepszy jesli chodzi o moc, przynajmmniej w silnikach 1.5 / 1.6

Weber ADF 250 w 1.5 OHV Poloneza
« Odpowiedź #18 dnia: Grudzień 11, 2005, 01:49:38 am »

Bedzio#1833

  • Gość
Cytat: "Guciu#1801"
wtrysk jest do bani. Mialem akwarium na gazniku i jezdzilo jak glupie, caro ktore teraz mam  nie dorasta mu do piet (jeszcze) :D wtrysk jest bardziej mulowaty.


nie zgadzam sie  ;)  Sprawny wtrysk (sonda, dobrze zresetowany komp, czujnik polozenia walu i inne duperelki) z wywalonym katem nie jest mulowaty i tez potrafi! I do tego lepsze kultura pracy i mniejsze spalanie  :)  Aha i mowa o Abimexie bo Bosch to rzeczywiscie mul  :P

Weber ADF 250 w 1.5 OHV Poloneza
« Odpowiedź #19 dnia: Grudzień 11, 2005, 12:48:17 pm »

Guciu1801

  • Gość
rider a z walkiem rozrzadu cos robiles? Ja sie zastanawialem u siebie nad tym, niestety silnik w akwarium nie wytzymal do tego czasu :( a podobno bardzo fajny upgrade. do tego warto sprawdzic hamulce ( zabieram sie do moich w caro juz od miesiaca prawie). Nawet najmocniejszy silnik nie podziala, jak ma jakies opory.